ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
3
نرخ تبدیل بهتر با طراحی وب بهتر

برای هر کسب و کار آنلاینی، یک متریک واحد که بیش از همه بر اهمیت دیگران غلبه دارد نرخ تبدیل است. نرخ تبدیل به معنای تجارت است. برای تبدیل، باید چند مورد درست از جمله محتوا، سئو، رسانه های اجتماعی، تبلیغات و طراحی وب سایت را بدست بیاورید.

بیایید با درک نقشی که طراحی سایت در افزایش نرخ تبدیل دارد بازی کنیم.

اصول طراحی وبسایت خوب، یک وب سایت بزرگ یا صفحه فرود یکسان است. در طراحی وب سایت برای بهبود تبدیل  موارد زیر را در نظر بگیرید و بهینه کنید:

تقویت قابلیت استفاده آیا سایت شما بصری و کاربر پسند است؟ اینها فاکتورهای اصلی طراحی تأثیرگذار بر تبدیل هستند. قابلیت استفاده از نظر سهولتی که کاربران می توانند وظایفی را در سایت انجام دهند و سرعتی که بتوانند آنها را انجام دهند، اندازه گیری می شود.

ویژگی های قابلیت استفاده با مطلوبیت وب سایت متفاوت است. منوهای کشویی دقیق در صفحه اول موردنیاز نیستند بلکه برای ناوبری آسان در وب سایت تجارت الکترونیک ضروری هستند.

نظر بازدید کننده درباره قابلیت استفاده وب سایت در چند ثانیه اول آنها در یک صفحه شکل می گیرد. هنگام طراحی سایت می توانید از وب سایت های رقیب و از وب سایت های موجود و یا انجام آزمایشات با گروه های کاربر در یک یا چند الگوی طراحی، ایده های قابلیت استفاده را انتخاب کنید.

از ویژگی های طراحی محور تبدیل برخوردار باشید. برخی از ویژگی های طراحی، تأثیر مستقیمی در تبدیل دارند. وقتی این موارد را به درستی بدست آورید بازدیدکنندگان از شما می خواهند اقدامی را که می خواهند انجام دهید.

عناوین بزرگ را روی مهمترین عناصر و اطلاعات مهم و حیاتی در صفحه قرار دهید. سلسله مراتب قلم را حفظ کنید. خوانندگان نشانه های مهمی از آن در مورد ماهیت و اهمیت محتوا به دست می آورند.

عناصر مهم را در بالای صفحه قرار دهید اما صفحه را به هم نزنید. اثبات اجتماعی، دکمه های ناوبری، نوار جستجو، فرم های ثبت نام، فراخوانی برای اقدام و پیوندهای رسانه های اجتماعی عناصر مهم وب سایت هستند که باید در بالای صفحه قرار بگیرند.

اطمینان حاصل کنید که وب سایت سریع بارگیری شود. بهترین و بیننده ترین مطالب در جهان، نمی تواند بازدید کنندگان را به ماندن در آن وب سایت کند، نگهدارد. برای سرعت بخشیدن به بارگذاری وب، چندین اسکریپت و صفحه سبک را در هم ترکیب کنید. به جای تصاویر، رنگ های پس زمینه، دکمه ها و غیره از CSS استفاده کنید و از Flash جلوگیری کنید. سرعت وب سایت را تست کنید و به طور مستقیم از Google در اینجا بینش بگیرید.

به زیبایی شناسی طراحی وب دقت کنید. از طریق وب سایت ارتباط برقرار کنید. ارتباطات دلپذیر باعث می شود بازدید کنندگان از وب سایتتان استقبال کنند و تمایل بیشتری برای تمدید اقامت خود داشته باشند.

رنگ ها و تصاویر بر تصمیمات خریدار تأثیر می گذارند، بر احساسات تأثیر می گذارد و شناخت برند را تقویت می کند. از تصاویر، متن، پیکان، خطوط، دکمه ها و فضای سفید می توان همه را به شکلی زیبایی شناختی مورد استفاده قرار داد تا توجه بازدید کننده برای اقدام به عل هدایت شود.

مشتریان را خوشحال کنید. هنگامی که مشتریان ناراضی شکایت می کنند، اخبار سریع یپیچند.

طراح سایت و طراحی وبسایت ضعیف، کلیک های بیش از حد برای انجام کارها، عدم توانایی در یافتن آسان محتوا یا اجرای صحیح یک معامله در یک سایت تجارت الکترونیکی باعث می شود تا تجارت شما از تحقق پتانسیل تولید درآمد خود باز نماند. هزینه تصحیح این مسائل همیشه بالاتر از گرفتن حق آنها در وهله اول است.

همیشه سعی و آزمایش کنید، مشتریان خود را بشناسید، بدانید که به دلیل چه چیزی به سایت شما می آیند، انجام آن را سریع و آسان کنید.

 

تعداد بازدید: 1914
نویسنده: هانیه سهرابی
3.0/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification