ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0

سیستم های مدیریت محتوا خارج از محدوده و الگوهای طراحی باعث شده است تا یک وب سایت آسان و مقرون به صرفه برای صاحبان مشاغل کوچک با نیازهای متوسط فراهم شود. با حساب نکردن زحت خودتان، می توانید یک وب سایت کوچک با قیمت کمتر از 250 دلار طراحی و نگهداری کنید. اما صادقانه بگویم، آیا واقعاً می خواهید حضور و پیام رسانی آنلاین شرکت خود را در وب سایت ارزان قیمت قطعی کنید؟ کار با یک شرکت طراحی سایت کامل گرافیکی و بنگاه برنامه نویسی وب تصمیمی جذاب تر از تجارت است.

با استفاده از یک تیم حرفه ای از طراح سایت، می توانید انتظار داشته باشید از یک هزار دلار برای یک سایت بسیار اساسی تا بیش از 50،000 دلار برای یک سایت بزرگتر با گرافیک های سفارشی، برنامه نویسی کنید و حتی گزینه های دیگر را نیز به آن اضافه کنید.

هزینه طراحی وب سایت شما با توجه به اندازه و پیچیدگی سایت مورد نیاز در تأمین نیازهای مربوط به مشاغل شما خواهد بود. یک سایت پنج تا 10 صفحه ای برای شغل شما و خدماتی که ارائه می دهید، هزینه ساخت قابل توجه اما کمتر از نمونه ای دارد که برای مثال سفارشات خرید را پردازش می کند.

هنگام تهیه بودجه برای برنامه نویسی و طراحی سایت، فهرستی از موارد زیر تهیه کنید:

  • ثبت دامنه: هزینه 10 تا 35 دلار در سال برای هر دامنه.
  • هاستینگ: هزینه ها با توجه به پیچیدگی وب سایت، برآورد ترافیک و الزامات امنیتی، بطور قابل توجهی متفاوت است. هزینه میزبان مشترک 8 تا 50 دلار در هر ماه، طرح تجاری 25 تا 250 دلار در هر ماه، سرور اختصاصی 125 تا 1000 دلار در هر ماه.
  • گرافیک: اگر از گرافیک های موجود، بخواهید یک آرم برای شرکت داشته باشید، باید از هنر یک گرافیست استفاده کنید و هزینه را یه آن پرداخت کنید. هزینه این هنر از 10 دلار برای هر تصویر شروع می شود و هزینه گرافیست از 50 تا 150 دلار در هر ساعت می باشد.
  • تولید محتوا: تولید و توسعه محتوا معمولاً با شما شروع می شود اما خدمات متن نویسی حرفه ای برای نوشتن مقاله می توانند به شما کمک کنند که هزینه آن از 50 تا 85 دلار در هر ساعت می باشد.
  • پیکربندی و پیاده سازی: سیستم مدیریت محتوا CMS باعث می شود کار سایت شما در حفظ و به روزرسانی آسانتر شود و هزینه آن از 50 تا 85 دلار در هر ساعت می باشد.
  • برنامه نویسی و یا هزینه های برنامه شخص ثالث: برنامه نویسی شامل فرم های آنلاین، تجارت الکترونیک و ابزارهای CRM و همچنین مؤلفه های سفارشی لازم برای سایت شما جهت ارائه آنچه در کسب و کار شما لازم است و هزینه آن از 85 تا 125 دلار در ساعت است. اگر اصرار دارید سایت خود را در Flash بسازید، پس باید 25 تا 50 درصد بیشتر بپردازید.
  • آزمایش قابلیت استفاده: هزینه: 35 تا 50 دلار در ساعت (برنامه ریزی حداقل برای نیم ساعت در هر صفحه).
  • Analytics: Google Analytics رایگان است و نصب آن سریع و آسان. ابزارهای تحلیلی قوی تر در میزان قیمت متفاوت می باشند و هزینه آن از 50 تا 85 دلار در ساعت برای تنظیم و پیکربندی Google Analytics یا برنامه های دیگر، 50 تا 5000 دلار نیز هزینه ماهانه برای سیستمهای قوی تر می باشد.
  • وبلاگ: اضافه کردن وبلاگ به وب سایت هزینه ی دیگری دارد که باید آن را در نظر بگیرید. هزینه آن از 500 تا 2500 دلار است.

    از آنجا که در نهایت بسیاری از خدمات برنامه نویسی وب با نرخ ساعتی صورتحساب می شوند، کل هزینه وب سایت شما به اندازه و پیچیدگی سایت بستگی دارد.

 

تعداد بازدید: 899
نویسنده: هانیه سهرابی
3.5/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification