ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
چرا کسب و کار شما به وب سایت نیاز دارد

در هر حوزه ای که فعالیت می کنید بازارهای الکترونیکی را حتما می شناسید. فروشگاه های امروزی چیزی فراتر از مغازه های فیزیکی و مشتریان نیز افرادی متفاوت تر از گذشته هستند. بیش از 3 میلیارد نفر از مردم جهان از اینترنت به صورت شبانه روزی استفاده میکنند و طبعا نیازمندیهای خود را تا جاییکه بتوانند از این فضا تامین می کننند. اگر کسب و کار شما در اینترنت حضور نداشته باشد یعنی در دنیای مشتریان امروز حضور ندارید.

نیاز به وب سایت

 وقتی هر روز تکنولوژیهای جدیدی بروز پیدا می کنند و حضور مردم در فضای مجازی همچون شبکه های مجازی بیشتر می شود عدم حضور شما و نداشتن یک وب سایت چه دلیلی خواهد داشت؟ این مقاله به شما کمک می کند که بدانید برای چه باید برای کسب و کار خود یک رسانه هم چون وب سایت داشته باشید.

رقابت در میان بزرگان

همه برندهای تجاری و شرکت ها حتما وب سایت دارند. شاید خود شما به عنوان کسی که از شبکه های اجتماعی استفاده شخصی می  کنید آنها را در شبکه های اجتماعی پیدا کرده باشید. اما بهتر است بدانید که به صورت مقدماتی اولا وب سایت داشته اند و بسیاری از امکانات فروش و بازاریابی خود را بر روی بستر وب سایت فراهم کرده اند.اگر میخواهید رقابت با کسب و کار های بزرگ را شروع کنید یک وب سایت نیاز اول شما خواهد بود. هنگامی از کالا یا خدمات خود به صورت حضوری برای مشتری تعریف می کنید و درنهایت کارت خود را به او ارائه می کنید، یکی از کارهایی که مشتری برای راستی آزمایی سخنان شما انجام میدهد مراجعه به وبسایتی است که بر روی کارت درج کرده اید. داشتن وب سایت اعتماد او را جلب خواهد کرد.

وب سایت بازاری

بازار بزرگتر

داشتن وب سایت به این معنی است که شعباتکاری بیشتری برای کار خود دارید. شما به تعداد بیشتری از مخاطبان دسترسی دارید و قادر خواهید برای تعداد بیشتری خودتان و محصولات و یا خدمات تان را معرفی کنید. اینکه به مشتریان یا حتی همکارانتان خود را معرفی کنید و بگویید چه چیزی شما را منحصر به فرد کرده است .این امر وقتی مهم می شود که شما کسب و کارتان را در خانه انجام دهید و ایجاد یک فروشگاه بزرگ برای  دیده شدن هزینه های بسیاری را برای شما به ارمغان خواههد آورد.

دسترسی به مشتریان

اگر تا به حال کسب و کار کوچکی انجام داده باشید می دانید که هنگامی پیشرفت خواهید کرد که از نیاز، سلیقه و علایق مشتری مطلع باشید. وقتی بتوانید از طریق حضور مشتریان در وب سایت و نحوه رفتار آنها و میزان علاقه آنها به یک کالا آگاهی پیدا کنید در واقع این نیاز سنجی را انجام داده اید. آنالیز رفتار مشتری در دنیای وب راحت تر است چرا که مشتریان راحت تر و واقعی تر از دنیای واقعی رفتار می کنند.

بالابردن اعتبار شما

داشتن یک وب سایت به شما کمک می کند که بزرگتر دیده شوید. شما را حرفه ای تر نشان می دهد. وقتی مشتری در هر ساعتی می تواند به شما دسترسی داشته و از شما اطلاعات بگیرد به شما اعتماد می کند و این برقرای رابطه نقطه آغاز سوددهی او برای شما خواهد بود.  گاهی اگر کسب و کاری وب سایت نداشته باشد به منزله پایان کار اوست.

هزینه کمتر سود بیشتر

ممکن است در ابتدا از داشتن وب سایت و طریقه نگهداری و به روز رسانی اطلاعاتتان در آن ترس داشته باشید. و یا فکر کنید باید هزینه زیادی برای آن بپردازید. واقعیت اینست که ساخت یک وب سایت برای شما هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری است . یعنی آنچه که هزینه کرده اید به شما باز میگردد. چگونه؟  داشتن یک وب سایت در وقت شما صرفه جویی می کند. شما می توانید در کمترین زمان از مشتریان خود اطلاعات بگیرید و هم چنین محصولات خود را در معرض نمایش بگذارید. به ازا هر محصول میتوانید اطلاعات زیادی ارائه دهید که این اتفاق در دنیای واقعی زمان زیادی نیاز دارد چرا که به ازا هر مشتری باید یک وقت جداگانه بگذارید. هم چنین داشتن یک ویترین بزرگ در دنیای فیزیکی و واقعی امروز هزینه های بسیاری برای شما دارد که قطعا راه اندازی یک وب سایت به مراتب هزینه های کمتری دارد.

هزینه وب سایت

خدمات پس از فروش

مردم امروز سریعتر از گذشته شده اند. کارهای متنوعی انجام می دهند و حوصله و صبر کمتری دارند. آنها می خواهند آنچه مورد نیازشان هست را سریع تهیه کنند. داشتن وب سایت به شما کمک می کند که مشتریانتان زودتر شما را بیابند. اگر پس از خرید نیاز به راهنمایی و یا خدمات دیگر دارند سریعتر به آن برسند و این حس رضایت مندی آنها را بر می انگیزد. آنها با احساسشان زندگی می کنند و این رضایتمندی احتمال ارجاع دوباره آنها به شما و یا معرفی شما به اطرافیانشان را افزایش می دهد.

اگر میخواهید در بازار امروز سهمی داشته باشید، پیشرفت کنید، با دیگران رقابت کنیدو مشتریان بیشتری به چنگ آورید داشتن یک وب سایت برای شما فراتر از پیشنهاد بلکه یک ضرورت به شما می رود.

تعداد بازدید: 1935
2.3/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification