ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
چند روش نادیده گرفته شده برای افزایش بازدید سایت

یک جستجوی گوگل برای بهینه سازی نرخ تبدیل را انجام دهید و میلیون ها صفحه را پیدا کنید که چگونه افزایش تعداد مشتریان با همان میزان ترافیک، انجام می شود. اکثریت توصیه ها یکسان و این چنین خواهد بود: دکمه CTA خود را به سبز تغییر دهید، کپی فایلی را متمرکز کنید، فلوچارت را کاهش دهید و غیره.

با مشاهده بخش های ترافیک و نرخ تبدیل برای هر فرد، می توانید تلاش خود را برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان از منابع بالا تبدیل کنید.

همه ترافیک ها برابر نیست

پس از فارغ شدن از مرحله my-family-friends-and-Twitter-followers-know-my-site، شما یک منبع چندگانه ترافیکی خواهید داشت. که هرچه بزرگتر می شود، سایت های بیشتری وجود دارد که نقطه ای برای شما باشد و مسیر راه خود را ارسال کند و در اینجا چیزی است: در حالی که تمام این ترافیک به عنوان "جلسات" در Google Analytics شناخته می شود، بازدیدکنندگان در واقع در مقایسه با یک عدد بسیار مهم هستند. آنها می توانند به بخش هایی گروه بندی شوند تا بتوانند بهترین منابع ترافیک را پیدا کنند.

راه تبدیل بخش های ترافیکی را پیدا کنید

بهترین ابزار گزارش کانال KISS metrics است. شما قبلا پی بردید که این گزارش به شما نشان می دهد که بازدیدکنندگان در دام افتاده اند. این قضیه همچنین به شما اجازه می دهد تا منابع ترافیک را با یکدیگر تقسیم کنید، به شما نشان می دهد کدامیک بهترین را انتخاب می کنید. بیایید از طریق یک مثال اجرا کنیم.

مشاهده بخش های ترافیکی برای یک کانال تجارت الکترونیک

پیدا کردن افراد برای خرید یکی از سخت ترین چالش ها برای بسیاری از شرکت های تجارت الکترونیک است. اما اگر آنها بتوانند بیشتر از افراد مناسب را به سایتشان بیاورند (آن دسته که برای تبدیل شدن مناسب هستند)، شانس بیشتری برای افزایش تبدیلشان خواهند داشت.

در اینجا یک نمونه از گزارش قیف وجود دارد که دید چشم پرندگان را از بازدیدکنندگان نگاه می کند که از صفحه اصلی بازدید می کنند و در نهایت تبدیل می شوند.

چند روش نادیده گرفته شده برای افزایش بازدید سایت

 

 

 

تعداد بازدید: 1162
3.0/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification