ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
چگونگی بهینه کردن وبسایت کسب و کارهای کوچک

امروزه بیشتر صاحبان مشاغل کوچک می دانند که به یک وب سایت احتیاج دارند. اما آنچه بسیاری از آنها نتوانستند به آن پی ببرند این است که وب سایتهای آنها باید مؤثرتر باشند.

یک وب سایت برای جذب مشتری به سمت تجارت شما ساخته شده است. اما این مصرف کنندگان پس از فرود در وب سایت شما چه کاری انجام می دهند؟ وب سایت شما می تواند تنها با چند ترفند ساده منجر به جذب مشتری و فروش شود.

آماده تبدیل به مشاغل بزرگ تر از وب سایت مشاغل کوچک خود هستید؟ در اینجا نحوه اثربخشی آن ذکر شده است.

ابتدا باید وب سایت خود را خوب جلوه دهید. یک طراحی وب سایت حرفه ای، زمانی عالی است که وب سایت در اولین نگاه خوب به نظر برسد و کاربران را ترغیب کند تا زمان بیشتری را در آن بگذراند و تجارت شما را به عنوان رهبر آن صنعت جلوه دهد. در حقیقت 38 درصد از افراد در یک مطالعه گفتند که اگر محتوا و چیدمان یک وب سایت غیر جذاب باشد، از همکاری با آن دست می کشند.

به مثال زیر نگاه کنید: وب سایت سمت چپی به هم ریخته است. اما وب سایت سمت راست براق و مدرن است.

چگونه وب سایت مشاغل کوچک خود را واقعاً مؤثر جلوه دهید

نگران نباشید شما مجبور نیستید هزینه ای برای یک طراح وب پرداخت کنید تا ظاهر حرفه ای به وب سایت تجاری کوچک شما بدهد. اگر سایت خود را در وردپرس اجرا کردید، می توانید از بین هزاران موضوع رایگان و بدون هزینه یکی را انتخاب کنید که به صورت سریع به وب سایت شما ظاهر حرفه ای ببخشد.

 

تماس را آسان کنید.

بسیاری از مشاغل کوچک به سادگی آدرس، شماره تلفن و ایمیل را در وب سایت خود فهرست می کنند. اما، باید ارتباط با شما برای مشتریان احتمالی آسان تر شود. بسیاری ترجیح می دهند تلفن را یادداشت کرده و با شما تماس بگیرند تا یک سؤال ساده بپرسند. در حقیقت، در یک نظرسنجی توسط BankMyCell ، 75 درصد هزاره های مورد بررسی گفته اند که از تماس تلفنی خودداری می کنند زیرا وقت گیر هستند.

بنابراین، با اضافه کردن یک فرم تماس ساده به وب سایت خود، برای آنها کار را آسان کنید. با ساختن یک فرم تماس در زمان اولیه طراحی سایت، می توانید با ارائه اطلاعاتی به بازدید کنندگان وب سایت خود راهی مناسب برای ارتباط با شما را برایشان ایجاد کنید.

همچنین مصرف کنندگان می خواهند قبل از خرید، اطلاعاتی را در مورد محصول یا خدمات مورد نظرشان کسب کنند. بنابراین، اضافه کردن یک chatbot به وب سایت را نیز در نظر بگیرید. یک قسمت برای چت آنلاین جهت پاسخ به سؤالات کاربران بسیار مفید و کاربردی است.

اثبات اجتماعی را اضافه کنید.

برای ترغیب بازدید کنندگان وب سایت و بالاتر رفتن از دیگر رقبای سایت، اثبات اجتماعی را به وب سایت اضافه کنید. این اصطلاح توسط رابرت سیالدینی در سال 1984 در کتابش با عنوان "تأثیر" ابداع شده است. این یک پدیده روانشناختی و اجتماعی را توصیف می کند که در آن افراد اقدامات دیگران را در تلاش برای انجام رفتار در شرایط معین کپی می کنند. که می خواهید مشتری های شما نیز این گونه شوند.

 

آمازون این کار را با نمایش نظرات مشتری درمورد تمام محصولات فروخته شده در وب سایت خود انجام می دهد:

چگونه وب سایت مشاغل کوچک خود را واقعاً مؤثر جلوه دهید 2

گذشته از نشان دادن بررسی های مشتری، می توانید اثبات اجتماعی را در قالب مطالعات موردی، توصیفات، نمایش آرم بزرگترین مشتری های خود، داده هایی درباره تعداد محصولات فروخته شده به مشتریان، محتوای تولید شده توسط کاربر و رسانه های اجتماعی را به وب سایت خود اضافه کنید.

 

وبلاگ را شروع کنید.

یکی دیگر از عناصری که وب سایت کسب و کار کوچک شما را موثرتر می کند، وبلاگ است. یک وبلاگ نه تنها به جذب بازدید کنندگان بیشتر به وب سایت شما کمک می کند، بلکه هنگامی که در آنجا هستند، آنها را به مشتری ترغیب می کند.

 

فقط بخاطر بسپارید، وبلاگ شغلی شما مکانی برای اشتراک نظرات و خاطرات شما نیست. شما باید مطالبی بنویسید که خوانندگان را آموزش داده و آن ها را به سایتتان بکشاند. به عنوان مثال، اگر شغل محوطه سازی کوچکی دارید و در مورد نکات مربوط به محوطه سازی، بلاگ نویسی را شروع کنید، بازدید کنندگان وب سایت شما می توانند ببینند که مطالب مربوط به این موضوع را می دانید. اگر بتوانید نشان دهید که در صنعت خود یک متخصص هستید، احتمال دارد آنها به مشتریان ثابت شما تبدیل شوند.

 

شامل یک فراخوان جدی برای اقدام باشد.

یک اشتباه رایجی که بسیاری از وب سایتهای کسب و کار کوچک مرتکب شده اند، این است که دعوت جدی ای برای اقدام انجام نداده اند. دقیقاً، آیا می خواهید مشتریان چه کاری را انجام دهند؟ فراخوان عمل، این انتظار را مشخص می کند و به منظور پاسخ سریع طراحی شده است و بدون داشتن آن، بازدید کنندگان وب سایت به اقدام عمل در سایت تشویق نمی شوند.

به عنوان مثال ، وب سایت Bark Box نه یک بلکه دو دکمه تماس با اکشن را در صفحه اصلی برای مصرف کنندگان جهت خرید هدایت می کند. وقتی کاربر روی دکمه کلیک می کند، به صفحه ی مربوط به اقدام به خرید وارد می شود.

چگونه وب سایت مشاغل کوچک خود را واقعاً مؤثر جلوه دهید 3

مهم نیست که چه نوع شغلی دارید ، می توانید یک دکمه تماس برای عملی را ایجاد کنید که برای شما مفید باشد. دکمه اقدام به تماس شما می تواند تعدادی از عبارات مختلف مانند تماس ، رزرو وقت ملاقات، نقل قول و غیره باشد.

 

بیش از شما

وب سایت شما فقط به عنوان یک لیست آنلاین برای تجارت کوچک شما نیست. در عوض، باید به شما در افزایش فروش کمک کند. با استفاده از این نکات برای چگونگی کارآمد تر کردن وب سایت تجاری کوچک، دیگر بازدید کنندگان وب سایتتا فقط مرور نمی کنند، آنها به یک مشتری تبدیل می شوند.

تعداد بازدید: 987
نویسنده: هانیه سهرابی
3.0/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification