طراحی سایت ساناتک
0
مراحل اخذ نماد اعتماد الکترونیکی برای سایت فروشگاهی

وب سایت هایی که می خواهند مشتریانشان از طریق بستر اینترنت هزینه محصولات یا خدمات آنها را بپردازند باید این کار را از طریق وصل کردن وبسایت خود به درگاه اینترنتی بانکی که در آن حساب دارند انجام دهند. یعنی مشتری از داخل وبسایت به درگاه اینترنتی بانک مورد نظر وصل می شود و بعد از وارد کردن شماره کارت و سایر مشخصات، پول را به حساب شما واریز می کند و یک تراکنش ثبت می کند و مجدد به وبسایت فروشگاهی بر می گردد. وبسایت های فروشگاهی یا فروشگاه های اینترنتی که محصول دارند یا وبسایت های خدماتی و آگهی که بابت انجام کاری پول دریافت می کنند نیازمند استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی هستند. اما قبل از مکاتبه با بانک عامل لازم است صاحب وبسایت اقدام به اخذ نماد الکترونیکی از وبسایت enamad.ir کند. در صورت نداشتن نماد اعتماد الکترونیک بانک ها در قبال راه اندازی درگاه اینترنتی وبسایت پاسخگو نخواهند بود.

دلایل اخذ نماد اعتماد الکترونیک توسط متولیان این کار موارد زیر عنوان شده است:

  • شناسایی مالک وبسایت و امکان مراجعه در صورت به وجود آمدن مشکل
  • تایید امنیت وبسایت توسط یک موسسه شناخته شده و مورد اعتماد
  • قانونمندی و چارچوب دهی به فعالیت ها و کسب و کارهای اینترنتی

مراحل اخذ نماد الکترونیک

مراحل اخذ نماد اعتماد الکترونیک برای سایت های فروشگاهی و خدماتی

  • مراجعه به وبسایت enamad.ir و وارد کردن مشخصات از قبیل ایمیل، شماره همراه، نام وبسایت، کد ملی، آدرس، تلفن و ...
  • پر کردن مشخصات حقیقی یا حقوقی با توجه به نوع کسب و کار اینترنتی وبسایت
  • انجام تمام موارد چک لیست الزامات وبسیات که توسط کارشناسان enamad اعلام می شود. از قبیل تکمیل بودن فرآیند خرید و صدور فاکتور، درج قیمت محصولات و خدمات، وجود اطلاعات تماس با ما، وجود صفحه قوانین سایت و ...
  • دریافت کد نماد اعتماد و قراردادن در وبسایت
  • پرداخت مبلغ مندرج برای اخذ enamad
تعداد بازدید: 322
مطالب دیگر وبلاگ
5 نکته برای تشخیص مناسب بودن یک میزبانی وب10 دلیل که باعث شکست وب سایت می شودایمیل مارکتینگبهینه سازی تصاویر در سئوی سایتافزایش بازدید سایت از طریق لینک های شبکه های اجتماعی
verification
@

با عضویت در خبرنامه در جریان آخرین اخبار و مطالب سایت قرار بگیرید