طراحی سایت ساناتک
یکشنبه 30 مهر 1396
0
پشتیبانی آنلاین از طریق وبسایت

یکی از راه های جذب مشتری و افزایش اعتبار و اعتماد یک وبسایت راه اندازی سامانه پشتیبانی آنلاین می باشد. خصوصا برای شرکت هایی که تعداد زیادی مشتری دارند (مثل شرکت های سرویس هنده اینترنت) و این مشتریان نیاز به پشتیبانی در بخش های مختلف دارند. راه اندازی این سامانه می تواند علاوه بر افزایش رضایتمندی مشترکان سرعت و هزینه پاسخگویی را بهبود دهد. نرم افزارهای متن باز (open source) زیادی برای چت وجود دارد که معروفترین آنها livezilla است که نسخه یک کاربره آن مجانی است و به راحتی می توان روی وبسایت آن را نصب کرد. یک نرم افزار اپلیکیشن تحت ویندوز نیز دارد که روی PC یا لپ تاپ اپراتوری که قرار است پاسخگو باشد باید نصب شود.

پشتیبانی آنلاین

در سیستم های پشتیبانی باید دپارتمان ها را مشخص کنید تا کاربر دقیق تر به اگراتور مورد نظر متصل شود. مثلا دپارتمان مالی، فنی، مدیریت و ... می توان بخشی تحت عنوان سوالات متداول و یا راهنمای تصویری نیز در وبسایت قرار داد. تجربه ثابت کرده اکثر کاربران سولات و مشکلات مشابهی دارند که می توان آنها را در بخش FAQ به صورت تصویری و کامل طبقه بندی کرد تا قبل از سوال از اپراتوربا دیدن آن بخش مشکل احتمالا تکراری خود راحل کنند. در صورت آنلاین نبودن اپراتور کاربر یا مشتری می تواند با تایپ سوال آن را ارسال و ثبت کند تا بعد از آنلاین شدن اپراتور آن را به صورت آنلاین جواب دهد. در نهایت بعد از اتمام کار پاسخگویی آنلاین بهتر است از طریق ثبت نظر کیفیت پاسخگویی اپراتور را ارزیابی کرد.

تعداد بازدید: 33
مطالب دیگر وبلاگ
بهینه سازی تصاویر در سئوی سایتموارد تاثیر گذار در قیمت طراحی سایتدلایل شکست یک سایت فروشگاه اینترنتیمعرفی Redis و نحوه استفاده از آن در phpطراحی سایت با زبان برنامه نویسی جاوا java
 
@

با عضویت در خبرنامه در جریان آخرین اخبار و مطالب سایت قرار بگیرید