ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
آیا باید یک یا دو وب سایت برای تجارت ایجاد کنیم

افراد غالباً برای طراحی وبسایت و مشاوره بازاریابی به من مراجعه می کنند که دو سه یا حتی گاهی اوقات چهار بار کار طراحی سایت را انجام داده اند و وب سایت های مختلفی ایجاد کرده اند. در بیشتر موارد مانند مورد شما، ساختن بیش از یک وب سایت، هدر دادن پول و تلاش بازاریابی است. مگر اینکه دو شغل یا برند تجاری کاملاً متفاوت داشته باشید. بهترین راه برای شما این است که همه ترافیک را فقط به یک سایت هدایت کنید. با این حال، از آنجا که شما به چندین بازار مختلف خدمت می کنید، به هر حال مسیر اختصاصی را برای سایت خود ایجاد کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

 من اغلب مشتری هایم را تشویق می کنم در مورد جذب مشتری به این راه فکر کنند، ینی این که بهتر است برای هر بازار مشخصی که در آن خدمت می کنید یک سطل اطلاعاتی متفاوت در صفحه اصلی خود ایجاد کنید. به عنوان مثال، من با مشاغل کوچک در زمینه بازاریابی و با مدیران Fortune 500 در زمینه برندسازی شخصی کار می کنم. وب سایت من به وضوح مسیری را برای هر یک از آنها تعریف می کند، بنابراین مشتریان بالقوه می توانند به راحتی اطلاعات مربوط به آنها را پیدا کنند.

به همین ترتیب، پیشنهاد من این است که شما یک وب سایت با چندین مسیر اطلاعات مختلف (یعنی سطل اطلاعاتی) ایجاد کنید تا بتوانید در بازارهای مختلف خود خدمت کنید.

تعداد بازدید: 920
نویسنده: هانیه سهرابی
3.5/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification