ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
راهنمای استخدام یک طراح وب سایت حرفه ای

اگر قصد دارید یک وب سایت خوب طراحی کنید و به دنبال یک طراح سایت برتر می گردید، به این 5 موضوع دقت نمایید زیرا به شما در انتخاب یک طراح وب سایت خوب کمک میکند.

  ارتباطات

داشتن یک خط ارتباطی خوب در منطقه ی کسب و کار شما مهم است به ویژه برای زمانی که به یک طراح نیاز دارید. و زمانی که طراح مورد نیاز خود را پیدا کرده اید قبل از هر کاری با طراح صحبت کنید.

اگر که با طراح صحبت کردید و او در طی این مدت سکوت کرد و فقط با سر به شما جواب داد پس این انتخاب زیاد درست نیست زیرا یک طراح بزرگ به شما (مشتری)، کسب و کارتان و نیازهای شما بسیار احترام می گذارد و علاقه نشان می دهد و به سرعت به سمت علاقه مندی های شما حرکت می کند.

اگر برای پیدا کردن طراح وبسایت خود از سایت freelancing استفاده می کنید، یکی از این صفحه ها را برای سنجیدن مهارت های ارتباطی و توانایی طراحی فنی او انتخاب کنید. از آنجا که منبع این سایت ها از توسعه دهندگان در سرتاسر جهان جمع می شود، پس گاهی باعث می شود که چیز مهمی به عنوان درک زبان بتواند در راه پروژه شما کمک کند.

بهترین راه برای زمان بندی بهتر شما این است از سایت هایی مانند Toptop Designer طراح خود را انتخاب کنید. زیرا از ابتدا تمام نیاز های زبانی و شخصیتی که قرار است مورد سنجش قرار بگیرد را نشان می دهد. به این ترتیب، شما می دانید طراحی را که انتخاب کرده اید با مهارت های ارتباطی که شما نیاز دارید مطابقت دارد.

  زبان

گاهی اوقات طراحان وب با زبان متفاوتی با شما سخن می گویند و که این موضوع در واقع با طراحانی که تجربه کمی از برنامه نویسی دارند اتفاق می افتد.

طراحان اغلب کار خود را با بیان این موضوع که طراحی را با زبان های برنامه نویسی محبوب انجام می دهند تبلیغ می کنند. زبان های مختلفی برای سایت های مختلف وجود دارد و دانستن اصول در اینجا به شما کمک خواهد کرد که چه زبانی را برای سایت خود انتخاب کنید. زبان های معروف و کلیدی برنامه نویسی طراحی، عبارتند از HTML،CSS ، .JavaScript

  طراحی وب سایت

اولین چیزی که برای طراحی وب سایت به آن نیاز دارید اینترنت است. از طریق اینترنت و وب گردی می توانید سایت های دیگری را که دوست دارید پیدا کرده و آدرس آن را یادداشت کنید، به طوری که بتوانید آنها را به طراح خود نشان دهید، می توانید به سادگی سایت مورد نظر خود را پیدا کنید و با کمک طراح خود ماکت آن را طراحی کنید و یک لیست از ویژگی های سایت خود را با طراح به اشتراک بگذارید.

همچنین وبسایت های دیگری که در زمینه کسب و کار شما فعالیت می کنند نیز پیدا کنید. ببینید که از چه چیز هایی در سایت خود استفاده می کنند و از چه چیزهایی فاصله گرفتند و در اخر این نکته را توجه کنید که درست است شما میخواهید یک وب سایت زیبا داشته باشید اما فقط طراحی یک وب سایت زیبا تنها هدف شما نیست.

شما قصد دارید محصولات یا خدمات خود را از طریق وب سایت به فروش برسانید. به عبارت دیگر، شما نمیخواهید که بازدید کنندگان فقط به بازدید سایت بیاییند و زیبایی آن را تحسین کنند و بروند، بلعکس می خواهید که سایت را به راهی برای فروش محصولات و خدمات مورد نیاز کار بر تبدیل کنید.

  عملکرد                                                                                                                        

هنگام شروع طراحی سایت با طراح اولین چیزی که باید آن را اولویت قرار دهید سلیقه و تجربه کاربران است.

قبل از طراحی سایت باید این سوال ها را از خود بپرسیک که آیا کاربران لینک های مختلف بازدید و مشاهده می کنند؟ آیا اولویت هر سایتی جذب دیدگاه بصری کاربر است؟ آیا باید اطلاعات  تماس خود به طور کامل در دید آن ها بگذارید؟ آیا کاربران می توانند بدون نیاز به بیش از حد به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنند؟ ( زیرا شما هرگز نمی خواهید کاربران را مجبور کنید که سایت را حفاری کنند تا اطلاعات خود را بدست آورند)، آیا این سایت در  CMS مانند وردپرس به صورت قابل اعتمادی ساخته شده است؟ اینها چیزهای کلیدی هستند که قبل از جستجو باید به آنها توجه کنید و از طراح بپرسید.

شما همیشه می توانید نمونه کارهای دیگر را بخوانید و به آن پی ببرید که آیا این سایت موفق بوده و کاربران را جذب کرده یا نه و اگر این سایت موفق نبوده  ولی کم کم موفق شده سعی کنید با مالک آن تماس بگیرید و دلیل آن را بپرسید.

  قیمت

متاسفانه، قیمت مصوب و مشخصی برای طراحی سایت شما و نیاز های شما برای طراحی آن وجود ندارد. روش های زیادی برای برآورد قیمت آن وجود دارد وجود دارد، اما چیز های زیادی است که بر روی قیمت اصلی تاثیر می گذارد، از جمله انواع طرح ها، موقعیت مکانی، مقدار زمان پروژه و ویژگی های خاصی که نیاز دارید. شما همچنین ممکن است مجبور شوید که فرد یا مترجم فرعی دیگری را که برای تکمیل پروژه نیاز دارید، بیاورید.

همانطور که بودجه سایت خود را تعیین می کنید، به یاد داشته باشید این مبلغ نوعی سرمایه گذاری برای شما محسوب می شود زیرا یک وب سایت عالی یک ابزار بازاریابی حیاتی محسوب می شود. مثلا یک ویژگی برای تبدیل شدن به یک وبسایت بازاریابی خوب، پاسخ دادن به سوالات کاربران به صورت  24  ساعته و بدون نیاز به پرداخت هزینه های اضافی برای کاربر می باشد.

تعیین اینکه چقدر باید برای توسعه سایت خود کنار بگذارید بستگی به اهدافتان دارد.

 

تعداد بازدید: 1171
2.5/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification