ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
نحوه انتخاب پلت فرم درست وب سایت برای مدیریت وب برای کسب و کار کوچک شما

حتی پرطرفدارترین مشاغل نیز می توانند یک وب سایت داشته باشند. برای حفظ رقابت، کسب و کارهای کوچک نیاز به بروز رسانی وب سایت و وبلاگ خود به طور منظم را دارند. اگر قبل از اینکه شروع به کار کنید، وقت و هزینه خود را در وبسایت ساده ای تلف کنید، موقعیت خود را از دست می دهید. به همین دلیل پذیرش سیستم های مدیریت منبع باز و بازاریابی توسط اپراتورهای وب سایت شرکت های کوچک در سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

گزینه های بسیاری از انواع مختلف سیستم عامل وجود دارد که برای انتخاب مناسب نسبت به کسب و کارتان و نیاز آن باشد. شناسایی نکات مثبت و منفی سیستم های مدیریت وب سایت تجاری یکی از عوامل مهم است، به عنوان مثال، سیستم های مدیریت محتوا CMS انتخاب مناسبی است

CMS منبع باز دارای سه جنبه است:

قیمت: شما به معنای واقعی کلمه نمیتوانید منبع باز را بدون قیمت و رایگان آزاد کنید

جامعه توسعه یافته توزیع شده: از آنجایی که بسیاری از مردم در سراسر جهان می توانند در یک پروژه منبع باز شرکت کنند، بسیاری از ویژگی های پیشرفته در CMS محبوب وجود دارد.

تکنولوژی غیر اختصاصی: از آنجا که این نرم افزار منبع باز است، هر کسی می تواند این تکنولوژی را بپذیرد و آن را به یک پلت فرم پشتیبانی دیگر منتقل کند. این قابلیت قابل حمل است و شما در یک قسمت قفل نمی شوید.

 

همچنین سه جنبه سیستم مدیریت محتوا منبع باز وجود دارد:

قیمت: قیمت هر دو پر طرفدار است زیرا هیچ یک رایگان نیستند. این تکنولوژی بدون هزینه در دسترس است اما استخدام فردی با تخصص و یا گذراندن وقت برای ادغام پلت فرم ها هزینه دارد. در برخی موارد، هزینه پیکربندی می تواند به اندازه خرید CMS تجاری همراه با پشتیبانی از سایت باشد. آموزش CMS منبع باز بدون کمک کارشناسان بیرونی وقت گسر و بسیار دشوار باشد. و این مورد بیشتر به هزینه ها اضافه می کند.

جامعه توسعه یافته توزیع شده: این مورد به عنوان یکی از پر طرفدار ها شناخته شده است، اما با یک جامعه توسعه یافته ، اولویت ها می تواند به شدت از صاحبان کسب و کار کوچک با استفاده از CMS متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر یک مالک کسب و کار از انجام کاری در وب سایت خود جلوگیری کند، قبل از اینکه این اصلاح در نرم افزار منتشر شود، زمان زیادی نیاز است.

تکنولوژی غیر اختصاصی: نرم افزار غیر اختصاصی می تواند به راحتی به سایر ارائه دهندگان انتقال یابد، اما این نیز به معنی عدم گواهینامه فروشندگان و یا سطح صلاحیت مورد انتظار از شرکای فروشنده است. اگر اعتبار کمی در خارج وجود دارد، چگونه می دانید که یک تخصص خاص در CMS وجود دارد؟ فروشندگان CMS تجاری معمولا یک برنامه صدور گواهینامه برای اشخاص ثالث دارند، می توانند شرکای صالح را توصیه کنند یا می توانند به طور مستقیم از آنها پشتیبانی کنند.

 

CMS تجاری در مجموعه ای از جوانب مثبت و منفی است:

پشتیبانی متمرکز: پشتیبانی CMS تجاری مسئول پاسخ دادن به رفع اشکال و درخواست ها می باشد. جستجو در سراسر مکان به عنوان ارائه دهنده سیستم مدیریت محتوا لازم نیست زیرا می توان از راهنمای نصب و راه اندازی پشتیبانی و یا ارائه مراجع به شرکای فروشنده با تخصص در پلت فرم استفاده کرد. جامعه منبع باز هیچ وظیفه ای برای پاسخ دادن به موقع به مشکلات ندارد، در حالی که یک ارائه دهنده خدمات CMS تجاری دارای اعتبار، دارای وظایف قراردادی برای پاسخ سریع می باشد.

ثبات و عملکرد: از آنجایی که توسعه دهندگان منبع بازهمیشه قابل توجه توسعه دهندگان نیستن زیرا مشکل امنیتی، اشکالات و عدم تست می تواند منجر معیوب بودن نرم افزار شود که می تواند مسائل جدی ای را نشان در بر داشت. ارائه دهندگان CMS تجاری معمولا مشتریان تولیدی را با استفاده از محصول تولید می کنند

منحنی یادگیری: ارائه دهندگان CMS تجاری به طور معمول برای تسهیل پذیرش فن آوری خود، در دسترس هستند. CMS منبع باز نیاز به پیدا کردن فردی دارد که دارای تخصص در محصول یا یادگیری محصول باشد.

 

خلافهای موجود CMS تجاری:

قیمت: هزینه اولیه یک راه حل تجاری CMS آزاد نخواهد بود. برخی از سیستم ها پشتیبانی مداوم و هزینه های بالایی دارند که باعث می شود نرم افزار برای کسب و کارهای کوچک بصرفه نباشد.

فروشنده قفل در: CMS تجاری ساخته شده توسط یک فروشنده به راحتی به یک پلت فرم دیگر منتقل نمی شود. علاوه بر این، طبیعت بسته CMS تجاری به این معنی است که با ویژگی های ارائه دهنده توسعه یافته است. یا حتی اگر بخواهید ویژگی ها را سفارشی کنید ممکن است دشوار شود.

کمبود فناوری برش لبه: از آنجا که فروشندگان CMS تجاری باید از راه حل های پایدار و با کارایی بالا آگاه باشند، ویژگی های برش لبه ممکن است با توجه به آزمایش گسترده یا تحقیقات بازار مورد نیاز قبل از اجرا، به تأخیر بیفتد.

 

همانطور که صاحبان کسب و کار های کوچک در استفاده از تکنولوژی پیشرفته تر برای کسب و کار خود پیشرفت می کنند، انتخاب پلت فرم مناسب که برای ساختن آن در موفقیت آن ها در طول زمان آنلاین ضروری می باشد. یک راه حل ترکیبی بین یک پلتفرم مدیریت وب سایت پشتیبانی شده و پلت فرم مدیریت وب سایت منبع باز ممکن است جواب بدهد.

تعداد بازدید: 1567
3.8/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification