ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
چگونه این شرکت وب سایت های فوری ایجاد می کند

زمانی که عکاس Benjamin Edwards می خواهد وب سایت خود را به روز کند، تنها کاری که باید انجام دهد بارگذاری عکس جدید بر روی تلفن خود است، برنامه آن را بر روی صفحه اصلی خود بارگذاری می کند و دوباره آن را مرتب می کند و کل سایت را برای کار با تصویر جدید باز می کند. 

ادواردز، که در Bend Ore مستقر است، می گوید: "از آنجایی که من در این زمینه خیلی با مهارت هستم، اما زمان زیادی برای کار در وب سایتم را ندارم، من می توانم در بولیوی باشم، عکس بگیرم و اگر سرویس سلولی داشته باشم می توانم به وبسایتم برسم"

در حالی که ساخت و نگهداری یک وب سایت ساده تر از همیشه شده است، اما می تواند یک روند دشوار و گران قیمت نیز باشد. در حال حاضر راه اندازی سان فرانسیسکو در بتا، یک URL و خدمات میزبانی ساده نه یک سیستم مدیریت محتوای پیچیده را فراهم می کند که همه آن برای ساخت یک وب سایت است. همه کاربران متن، ویدئو و عکس ها را به برنامه Grid منتقل می کنند. هنگامی که محتوا بارگذاری می شود، هوش مصنوعی شبکه آن را به یک طرح براق بر اساس بهترین شیوه جهت seo می سازد. برای مثال: می داند اگر آن را یک صفحه تجارت الکترونیک کند و جعبه های زیر تصاویر را برای کپی توصیفی ایجاد کند قیمت ها به صورت خودکار به دکمه های کلیک تبدیل می شوند و به صفحه پرداخت منتقل می شود. که این مدل بیشتر تاثیر گذار است. شبکه به پیشنهادات موضوعی می پردازد تا موجب ارتقای کلی سایت و اثربخشی آن، تجزیه و تحلیل رنگ ها، عکس ها و متن ها شود. 

Dan Tocchini IV موسس و مدیر عامل شرکت می گوید هدف او این است که صاحبان کسب و کار را قادر به کنترل طراحی وب و خدمات وب سایت مبتنی بر قالب کند.

بیش از 60،000 بنیانگذار، در طول تابستان به مبلغ 96 دلار پرداختند تا بتای تست شبکه را بپردازند و به AI کمک کنند تا به صورت هوشمندانه رشد کنند. در زمان مطبوعات، این شرکت قصد داشت راه اندازی یک ساله را آغاز کند. کاربران جدیدی که 300 دلار در هر سال برای این سرویس پرداخت کنند، مزایای دریافت شده در بتا را به دست خواهند آورد.

اندی چو، که در سال گذشته شرکت Coverity خود را با نام نرم افزاری امنیتی به قیمت 375 میلیون دلار فروخت، می گوید که نرم افزار من به شبکه تبدیل شده است چون می خواستم که یک وبسایت برای خودم ایجاد کنم اما علاقه ای به طراحی وب ندارم چون تمرکز من بیشتر در مورد شبکه است. او هرچه بیشتر بخواهد سرمایه گذاری کند، در نهایت سهام سری B را برای مقدار نامشخص به دست می آورد. 3.1 میلیون پوند سری A که در ماه نوامبر 2014 بسته شد برای جری یانگ، یکی از بنیانگذاران یاهو بود. گرگ بدروس، معاون پیشین مهندسی فیس بوک و جان پلاسانت، رئیس سابق دیزنی تعاملی بود. Tocchini می گوید که او تا به حال از فیس بوک برای خرید شبکه با مقدار نامشخصی پیشنهاد داشته.

 

تعداد بازدید: 1099
3.5/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification