ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
12 ترفند برای نگه داشتن بازدید کنندگان در صفحات وب سایت برای زمان طولانی تر

تحقیقات نشان داده است که رقابت خوب بین 30 تا 50 درصد از موفقیت ها در جذب مشتری است. اما اگر از من بپرسید، اجرای طراحی خوب بیش از 25 تا 30 درصد از فرصت به دست آوردن مشتریان بالقوه را تشکیل می دهد.

  1. توضیح طراحی 

ما در سال 1996 زندگی نمی کنیم پس اگر سایت شما پر از تصاویر متحرک است، شما به ویژگی جدید طراحی نیاز دارید.

  1. تعداد فونت های خود را کاهش دهید

اگر از بیش از دو یا سه فونت در سایت خود استفاده کرده اید، لازم است که آن را تمیز کنید و همه را به یک فونت تبدیل کنید.

  1. یک فونت بزرگتر را امتحان کنید

 اندازه فونت های شما ممکن است باعث کاهش بازدید سایت شما شود. مقاله ای که درSmashing Magazine  منتشر شد نشان می دهد که هیچ فونتی کمتر از 16 پیکسل نمی تواند خوانایی سایت شما را تحت تاثیر قرار دهد.

  1. اعمال جلوه بصری به محتوای سایت 

اندازه قلم مهم است، اما بلوک های بزرگ به صورت متن باز در هر شرایط غیرقابل قبول است. شما می توانید به راحتی قابلیت خواندن سایت خود را با اضافه کردن سرصفحه ها، سرفصل های، لیست های گلوله ای و لیست های عددی برای تبدیل محتوای خود به بخش های ریز تر و قابل هضم تر، بهبود بخشید.

  1. تصاویر افراد را اضافه کنید

 Medelia Art یک تست A / B انجام داد که تصویرهای صفحه اصلی نقاشی های هنرمندان را در مقابل عکس های هنرمندان خود قرار داد.

نتیجه؟ هنگامی که چهره هنرمندان نشان داده شد، میزان جذابیت سایت بیش از 95 درصد افزایش یافت.

  1. تصاویر خود را ارتقا دهید

باید گفت که همه نوع تصویری برای سایت مناسب نمی باشد و باید بر روی عکس های شیک با پوشش های خاص تمرکز کرد. با ابزارهایی مانند Canva و PicMonkey به راحتی می توانید تصاویر خود را سفارشی کنید و تاثیر آن را دو چندان کنید. یکی از مشتریان Brafton، با اضافه کردن تصاویر سفارشی به پست های وبلاگ خود، میزان لغزش 14.3 درصد را کاهش کاهش داد.

  1. اضافه کردن آمار

هنگامی که آمار را به سایت خود اضافه می کنید به ویژگی مهمی دست پیدا می کنید آن هم اینکه می توانید از طریق آمار متوجه شوید که محتوای جدیدی که در سایت گذاشته اید کیفیت لازم را داشته و بازدید مناسبی داشته یا خیر؟

  1. از سؤال های تحریک کننده استفاده کنید

تشویق بازدید کنندگان به شرکت در نظر دهی، یک راه آسان برای بهبود میزان جستجوی سایت است.

نکته: مکالمه و نظر دهی را در انتهای هر وبلاگ بگذارید.

  1. درج دو تا سه لینک داخلی در محتوای سایت

خیلی از مواقع برای خوانندگان این اتفاق می افتد که وقتی به صفحه مورد نظر خود در سایت می رودند، سیستم به یک باره از آن خارج می شود و آن ها مجبورند که دکمه "بازگشت" را فشار دهند تا به صفحه قبل برگردد. برای جلوگیری از این پرش ها از bouncers استفاده کنید.

  1. لینک های خارجی را در پنجره های جدید باز کنید

 اگر لینک های خارجی در همان پنجره ها باز می شود درست نیست. محتوای خود را مورد توجه کنید و با تنظیم تمام لینک های خارجی خود به روی کلمه های مهم متن، خوانندگان را به پنجره های جدیدی هدایت کنید.

  1. استفاده از تکنولوژی خروج

اگر هیچ یک از روش های بالا کار نکرد تا خوانندگان را در سایت نگه دارید و آن ها را جذب کنید، یک برنامه خروج را در نظر بگیرید. یک وب سایت فروش روزانه از این نوع تکنولوژی برای افزایش نرخ جذب استفاده کرد و 13 درصد بیشتر شد.

  1. یک داستان اضافه کنید

اگر هیچ یک از روش ها کار نکرد از قدیمی ترین ترفند ها در کتاب بازاریابی استفاده کنید و در عصر زمانی که تقریبا 5000 پیام بازاریابی دریافت می کنیم این روش بسیار کاربردی است برای زمانی که بازدید شما کم شده است.

 

تعداد بازدید: 1182
3.0/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification