مراجعه به وب سایت شما بسیار عالی است، اما اگر به ترافیک تبدیل نشود، تقریباً بی فایده است. در این مقاله 15 استراتژی اثبات شده برای افزایش بازدید کنندگان سایت که باید آن ها را در زمان طراحی سایت رعایت کنید را ذکر می نماییم:
تا حد امکان تعداد فیلدهای مختلف را درج کنید.
وقتی می خواهید اطلاعات را به صورت ایمیل بفرستید، به همان میزان اطلاعات لازم را ذکر نمایید.
ضمانت اضافه کنید.
یک سیاست بازپرداخت بدون سؤال در مورد کلیه خریدها درج کنید. این خطر را کاهش می دهد و افزایش فروش معمولاً بیشتر از جبران هر بازده می شود.
از افعال کنش ملموس استفاده کنید.
هنگام آزمایش تماس های مختلف برای اقدام ، سعی کنید از زبان اکشن استفاده کنید که بازدید کنندگان را به انجام عملی ترغیب کند.
از توصیفات استفاده کنید.
توصیفات، خطر ها را کاهش داده و اثبات اجتماعی را ارائه می دهد. از توصیفات، در صفحات اصلی محصول و همچنین در صفحه انتخاب خودکار ایمیل خود استفاده کنید.
به وضوح مزایای محصول یا خدمات خود را بیان کنید.
لیست ویژگی های محصول بسیار مهم است، اما این مهمتر است که به مشتریان بالقوه بگویید که دقیقا محصول شما به آنها چه کمکی می کند یا چگونه مشکل آنها را حل می کند.
به عناوین خود دقت کنید.
عنوان ها شاید مهمترین عناصر صفحه فرود باشد. طوفان مغزی حداقل 10 احتمال قبل از انتخاب قویترین گزینه باشد.7
عناصر تبدیل را بالاتر از بقیه نگه دارید.
جعبه های انتخاب و سایر عناصر تبدیل باید بالاتر از بقیه باشند تا نتایج بهینه ای داشته باشند.
برای شخصی سازی برند خود از فیلم استفاده کنید.
یک ویدیوی ساده را در صفحات فرود وارد کنید تا نشان دهید شخصی واقعی در پشت نام تجاری شما وجود دارد.
ایجاد صفحات فرود اختصاصی برای تبلیغات با هر کلیک.
اگر از AdWords یا شکل دیگری از تبلیغات PPC استفاده می کنید، حتماً این بازدیدکنندگان را به صفحه فرود اختصاصی (نه صفحه اصلی خود) ارسال کنید.
تعداد مشترکین یا دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی را درج کنید.
این مورد نیز درست مانند توصیفات، از جمله اثبات اجتماعی به کاهش ریسک و افزایش تبدیل کمک می کند.
تماس های جدی برای اقدام (CTA) را در هر بخش از مطالب موجود در سایت خود بگنجانید.
به خوانندگان خود اجازه دهید دقیقاً بدانند شما می خواهید در اقدام بعدی چه کاری انجام دهند، خواه با کلیک روی یک دکمه یا خواندن یک پست وبلاگ و یا پر کردن یک فرم.
محصولات مرتبط را توصیه کنید.
برای نگه داشتن بازدید کنندگان در سایت، پیوندهایی به محتوا یا محصولات سایت مرتبط کنید.
درج شماره سهام.
اگر محصولی ملموس دارید، تعداد سهام باقیمانده را با توضیحات محصول خود وارد کنید (به عنوان مثال: "اکنون سفارش دهید ... فقط 3 موجودی در انبار مانده است").
دقیقاً به بازدید کنندگان بگویید که چه چیزی را بدست می آورند.
به بازدید کنندگان آنچه را که باید درباره محصول بدانند را ارائه دهید: ویژگی ها و مزایای آن چیست؟ چه شکلی است؟ کاربردهای احتمالی چیست؟ چه کسی بیشتر از آن سود خواهد برد؟ چگونه تحویل داده می شود؟
تست تغییرات دکمه CTA
دکمه "اکنون بخرید" یا "اکنون سفارش دهید" بسته به اینکه چه محتوایی در آن قرار دارد، چه رنگی دارد و چه اندازه ای است، ممکن است متفاوت باشد. چندین نوع را امتحان کنید تا ببینید کدام یک بهترین عملکرد را دارند.