ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
19 کارشناسی که توضیح می دهند چرا وب سایت باعث جذب مشتری نمی شود

آنها به شما گفتند که به طراحی وبسایت مشغول شوید و یک سایت را طراحی کنید، بنابراین این کار را کردید. آنها به شما گفتند که اگر یک وب سایت داشته باشید، می توانید مشتری های بیشتری را جذب کنید، اما این اتفاق نیفتاده است.

من از سال 1999 درگیر هزاران مورد از طراحی سایت هستم، اما می دانم که به راحتی می توان در این کار به مشکل برخورد. بنابراین من به 19 کارشناس و متخصص در زمینه طراحی وب سایت، جستجوگرها، نوشتن کپی و بازاریابی متوسل شدم تا توضیحات خود را در مورد موفقیت برخی وب سایت ها در حالی که دیگران شکست می خورند، بدست آورم.

مشاوره آنها برای هر کسی که به دنبال راه طراحی سایت یا بهبود صفحات موجود می باشند، برنامه روشنی ایجاد می کند.

  1. حل مشکلات

کریس بران، نویسنده پرفروش از نه کتاب بازاریابی و کسب و کار، می گوید: "بیشتر وب سایت های پیرامون شما چقدر عالی هستند و چه مشکلی را برطرف نمی کنند. آیا شما می خواهید مهارت و استراتژی بهتری داشته باشید؟ ما برای کمک به شما اینجا هستیم.این یک چالش است. خریدار خود را قهرمان کنید."

  1. بر روی نتایج متمرکز شوید، نه روی ویژگی ها

یعقوب کاس طراحی وبلاگ محبوب JUST Creative را اداره می کند. کاس می گوید: "در عوض، به مشتریان بالقوه خود مزایایی که محصول یا خدمات شما برای آنها خواهد داشت را به آن ها بگویید.

  1. روی مشتریان خود متمرکز شوید، نه خودتان

آن هاندلی، نویسنده پرفروش ترین وال استریت ژورنال می گوید: "وب سایت شما مشتری باعث جذب مشتری نمی شود، زیرا این امر بر روی شما متمرکز شده است نه بر روی مشتریان". مسئول محتوا در MarketingProfs به جای تمرکز روی آنچه انجام می دهید یا آنچه را می فروشید یا چرا عالی هستید، باید به مشتریان خود اهمیت دهد. به طور مثال: چگونه به آنها کمک می کنید؟ چگونه می توان بار آنها را بر دوش کشید؟ چگونه درد آنها را آسان می کنید؟ چه کار هایی زندگی آن ها را بهتر و غنی تر می کند.

  1. برند خود را بسازید

دیوید آیری، نویسنده برندینگ پرفروش گفت: "مردم احتمالاً از شما خرید می کنند اگر کیفیت آنچه را که می فروشید مطابقت با هویت نام تجاری شما مطابقت داشته باشد". هویت یا به عبارت دیگر، ایجاد شهرت در شرکت، محصولات و خدمات خود که بزرگتر از هر یک از این موارد استباعث می شود که شهرت شما به سمت عظمت سوق داده شود.

  1. قبل از اینکه به شما احتیاج داشته باشند با مشتریان خود آشنا شوید

لری کیم، بنیانگذار WordStream، بزرگترین شرکت نرم افزاری پرداخت با هر کلیک در جهان، می گوید: "مردم به طور تصادفی روی گزینه ها کلیک نمی کنند که مواردی را خریداری کنند." آنها طرفدار مارک هایی هستند که می شناسند و دوست دارند. بازدید کنندگان (افرادی که از شما شنیده اند) نسبت به بازدید کنندگان جدید (افرادی که تازه شما را می شناسند)، آمار کلیک کردنشان در سایت دو تا سه برابر بیشتر است. کیم می گوید: "بنابراین راه هایی برای رسیدن به هدف خود پیدا کنید. قبل از اینکه تصمیم بگیرند که نیاز به خرید محصولات / خدمات شما را دارند یا خیر، آن ها را بازاریابی کنید.

  1. به مردم کمک کنید تا شما را دوست داشته باشند و به شما اعتماد کنند

Lior Frenkel، که کتاب الکترونیکی "ارزش برای پول" است را نوشته، توضیح می دهد که "صفحه اصلی شما فقط بخش know را پوشش می دهد و توضیح می دهد که چرا فقط این بخش کافی نیست. فرنکل مقدار زیادی به عنوان Adopter اولیه اولیه New World را در FRNKL می شناسد. تلاش برای فروش خدمات / محصولات، خیلی زود نتیجه خوبی نخواهد گرفت. شما ابتدا به این احتیاج دارید که آن ها شما را دوست داشته باشند و به شما اعتماد کنند. شما می توانید با داشتن صفحه عالی "درباره من" ، آنها را به صورت اجتماعی یا از طریق عضویت در خبرنامه خود دنبال کنید.

  1. دلیل بازگشت آنها را به آنها بدهید.

Kelsey Meyer، مؤسس شرکت Influence & Co می گوید: "وب سایت شما مشتری را جذب نمی کند زیرا شما به آنها هیچ دلیلی برای بازگشت نداده اید."

اگر وبلاگ شرکت شما فقط یک بار در ماه به روز می شود و آن نیز فقط از به روزرسانی های کارمندان تشکیل شده است، چرا باید مشتری بالقوه به سایت شما باز گردد؟. شما با به دست آوردن اعتماد به آنها و آموزش آنها در مورد دلیل نیاز به خدمات خود، می توانید مشتری ها را جذب نمایید. همچنین شما باید بر تولید محتوا در سایت خود تمرکز کنید که مشتریان آینده را آموزش داده و آنها را درگیر سایت کند.

  1. جذب جمعیت مناسب

پل جارویس، که در مورد خلاقیت و تجارت برای شرکت Fast Company ، Newsweek ، Forbes ، LifeHacker و BuzzFeed می نویسد، می گوید: "اگر افراد اشتباهی به وب سایت شما روی می آورند، به در شما و وبساییتان نمی خورد. به عنوان مثال: اگر شما تخته های گشت و گذار می فروشید و حجم ترافیک شما بیشتر موارد دیگر است، هیچ مقدار از تاکتیک های بالا رفتن نرخ تبدیل آن انجام نمی شود.

  1. سازگار با تبدیل شوید

برای کمک به تبدیل بازدید کنندگان به مشتری، بنیان گذار Courtright، کایل Courtright توصیه می کند با پرسیدن این سؤالات از خود و طراح سایت، در طراحی وب سایت خود به سمت بهینه شدن پیش بروید:

  • آیا فضای کافی برای رها کردن طراحی وجود دارد؟
  • آیا ناوبری شما به اندازه کافی جفت شده است؟
  • آیا تماس شما به اقدامات استراتژیک ختم می شود؟
  • آیا دکمه های تماس به عمل یا call to action با پس زمینه تضاد دارند؟
  • آیا تصاویر مربوط برای شکسته شدن محتوا را دارید؟
  • آیا توصیفات برجسته است؟
  1. بهبود تجربه کاربر

جیکوب گوب، که وبلاگ توسعه همه جانبه وب را ایجاد کرده است گفت: "یکی از بزرگترین چالش هایی که امروزه وب سایت ها هنگام تلاش برای جذب و حفظ مشتریان با آن روبرو هستند، تجربه کاربر در سایت است.

گوب می گوید: "مشکل تجربه کاربر می تواند چیزی باشد که به سادگی مانع از جذابیت وب سایت برای بازدید کنندگان باشد که از محبوبیت و جذب مشتری جلوگیری می کند. برای مثال:  آمازون درآمد خود را 1 درصد افزایش داد. پس از آن زمان بارگذاری وب سایت را با 0.1 ثانیه کاهش داد. آمازون در سه ماهه آخر سال 2016 43.7 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. تصور کنید افزایش یک ثانیه زمان بارگذاری وب سایت چه می تواند برای آمازون انجام دهد؟ مهمتر از همه، چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟

  1. در حال حاضر ارزش واقعی ارائه دهید

شاید این وب سایت شما نباشد. شاید این محصول شما باشد. پیپین ویلیامسون گفت: "شرکت ها وقت زیادی را صرف می کنند تا سایت خود را" پاپ "کرده و از آن متمایز شوند و غالبا فراموش می کنند که برای ارائه چیزی با ارزش واقعی به مشتری، هنوز نیاز به ساخت یک محصول یا خدمات محکم دارند.

  1. مخاطبان خود را بشناسید

شاید شما وب سایت خود را برای جلب رضایت هیئت مدیره به جای مشتریان طراحی کرده اید. اما به هیئت مدیره خود اعتماد نکنید. به تحقیقات، داده ها و رویکرد آزمایش و خطا اعتماد کنید. طراحی کارآمد با تحقیق آغاز می شود و با تحقیقات بیشتر ادامه می یابد. پس هرگز تحقیق و تکرار را تمام نکنید.

  1. وب سایت ها را ابتدا قابل استفاده و سپس زیبا کنید

جولی جویس صاحب Link Fish Media و یک ستون نویس برای Search Engine Land است. او می گوید: ”توجه به وب سایت و جذب مشتری برای آن بسیار آسان است اما نگهداری آنها در طولانی مدت کار ساده ای نیست. مسئله اصلی که من با این موضوع می بینم این است که برخی، طراحی را مهمتر از قابلیت استفاده آن می دانند. من سایتهای زیبایی را دیدم که بی نظیر به نظر می رسند و وقت زیادی برای آنها گذاشته شده است، اما از شلوغی آن حتی نمی شود که منوی رستوران یا صفحه تماس با ما را در آن پیدا کنید.

  1. کلمات را به هم وصل کنید

ایان پیج، یک طراح هویت برند و بنیانگذار Logo Geek، توصیه های عقلانی را ارائه می دهد که به طور غیر معمولی دنبال می شود. او می گوید: "از آنجا که مغز انسان به طور بصری هدایت می شود، کلمات برای پردازش در آن بیشتر طول می کشند. برای اینکه کاربر به جریان یکپارچگی وب سایت بپردازد، از تکنیکی به نام" کلمه اتصال "برای جلوگیری از قطع جریان استفاده کنید.

  1. سریعاً پیام خود را دریافت کنید

ممنوع الشرفعار الی گاردنر به احتمال زیاد صفحات فرود را بیش از هر کسی زنده یا مرده دیده است. گاردنر می گوید: "وقتی من چیزهای مورد نیاز Google را جستجو می کنم، دکمه های Control Command را پایین نگه می دارم و روی پنج لینک برتر کلیک می کنم تا در زبانه ها باز شود. اگر صفحه / صفحه اصلی شما توضیح نمی دهد که بلافاصله چه کاری انجام دهید، شما کار را درست رفتید. من زبانه را می بندم و شما را برای همیشه از دنیای خود حذف می کنم. این امر روزانه میلیون ها بار اتفاق می افتد.

  1. معیارهای مناسب را ردیابی کنید

تام راس مدیر عامل شرکت Design Cuts، جمعی از طراحان گرافیک است و پادکست های صادقانه طراحان را تسخیر می کند. او می گوید: "مردم تمایل دارند که روی معیارهای غلط مانند ترافیک، تمرکز کنند و فرض کنند این ترجمه ها برای مشتریان است.

  1. درخواست مشتریانی که آگاه، مضطرب و فراموشی هستند

درک هالپرن می گوید: آگاهان، شما را دوست دارند و به شما اعتماد دارند. او تأسیسات اجتماعی Triggers را ایجاد کرد و صفحه آموزشی را که برنامه آموزشی ارائه می دهد را ایجاد کرد.

 

  1. فقط تمرکز کنید

پرستون لی، بنیانگذار Millo می گوید: دلیل اولی که می بینم وب سایت ها در جذب مشتری موفق نمی شوند این است که هنگامی مشتریان بالقوه در سایت شما فرود می آیند، می خواهید آنها را به سمت مهمترین هدف خود سوق دهید که معمولاً این همان چیزی است که می خواهید به آنها بفروشید. بنابراین دعوت از آنها برای عضویت در خبرنامه خود را متوقف کنید، در توییتر دنبال کنید یا وبلاگ خود را بخوانید. همه اینها می توانند اهداف ثانویه باشند، اما باید هدف اصلی شما باشند. پس بازدیدکنندگان سایت را به مشتری ثابت تبدیل کنید.

  1. همگام سازی با موبایل را انجام دهید

سایت شما در قالب موبایل کار نمی کند. دنی پتی، طراح وب و برنامه ها که Freelance.TV را خلق کرده است، می گوید: پتی یک معدن طلایی از نکاتی بوده که می گوید چرا وب سایت شما ممکن است ناقص باشد.

  • شما بیش از حد روی کلمات کلیشه تمرکز کرده اید.
  • شما روی تبلیغات رایگان متمرکز نیستید. این به معنی یک حضور در رسانه های اجتماعی است.
  • شما فراموش کردید که یک برند بسازید.
  • هیچ کس نمی داند چگونه سایتتان را پیدا کند.

 

تعداد بازدید: 964
نویسنده: هانیه سهرابی
3.8/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification