ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
1
25 فونت رایگان برای کارآفرینان و طراحان

به عنوان یک کارآفرین، بسیاری از چیزهایی که در مورد طراحی خوب می گویند را بررسی می کنم و به این نتیجه رسیده ام که طراحی ساده بهترین طراحی است. یا بیشترین مورد استفاده از فضای سفید است. ابته بعضی دیگر نیز می گویند توصیف یک طراحی خوب سخت است.

با این حال، به عنوان یک طراح، می توانم به شما بگویم در حالی که همه این چیزها مهم هستند، تفاوت های اصلی بین طراحی های ضعیف و قوی، کاملا متفاوت است:

انتخاب مناسب ترین فونت

آیا به نظر من اعتقاد ندارید؟ نگاهی به وب سایت Squarespace بندازید. به نظر می رسد با استفاده از Impact به جای سایت خود را فانتزی کرده است.

25 فونت رایگان برای کارآفرینان، طراحان و هرکسی که به دنبال تأثیرگذاری سایت خود است

Langdon

لنگدان یک فونت دوستانه و آسان برای خواندن است که به خوبی در سرفصل ها به کار می رود و به راحتی با تایپ های cursive ترکیب می شود.

Vincent

فونت هایی مانند وینسنت با کاراکترهای قوی و شکل گیری خلاق مناسب برای کسب و کارهایی هستند که به دنبال احساس جدی و قابل درک هستند.

Rex

زوایای شارپ و انتخابی از سه وزن یک فونت را ایجاد می کند که در لوگو و عنوان های پاراگراف های مهم به کار می رود.

Infinity

یک فونت بسیار نازک می باشد که کمی پیچیده است. فونت های نامرغوب مانند این کار به طور چشمگیری برای راه اندازی در صنایعی مانند شرکت های بهداشت و سلامتی است.

Adam

فونت مدرن و جسور مانند آدم برای خواندن بسیار آسان است و فونت خوبی برای عنوان وب سایت و نوار ناوبری است.

Nougatine

این فونت یک فونت منحصر به فرد و یکپارچه با الگوی الهام گرفته شده از اشکال خلاقانه است که بر روی آن ترکیبات حروف بزرگ ادغام می شوند.

Silverfake

اگر تا به حال فونت های یکپارچه را جستجو کرده اید، می دانید که پیدا کردن یکی از آن ها که خوب و عالی باشد راحت است. Silverfake استثنا است که باعث یکپارچه سازی سیستم عامل می شود و آن را به راحتی با فونت مدرن و جسورانه، مانند آدم، ترکیب می کند.

Montserrat

مونتسرات فونتی مدرن است. این فونت درخشان و نازک مانند چوب است و زمانی که بیش از یک تصویر در پس زمینه با وضوح بالا قرار دارد زیبا جلوه می کند.

Droid Serif

Droid فونت ایده آل برای بلوک های طولانی متن است و خواندن آن نیز آسان است. این فونت ترکیبی مناسب از Serifs نرم و سخت است.

Code Pro

Code Pro طراح رویا محسوب می شود. این فونت در انواع مختلف نازک یا ضخیم وجود دارد. این فونت، فونتی متنوع متناسب با هر نوع طراحی، چه برای وب سایت یک شرکت فناوری یا چه یک منو رستوران است.

Raleway

آیا می خواهید راز یک طراح را بدانید؟ وقتی که قصد ایجاد یک چیزی را دارید که پیچیده است، از فونت باریک استفاده کنید. اندکی از بقیه ففونت های نازک، نازک تر است.

Raleway یک فونت محبوب است که در اندازه های مختلف وجود دارد، ریز ترین آن به اندازه یک تار موی سیاه و سفید است. که آن را یک فونت مفید برای انواع سایت های شرکت های تجاری می دانند.

Domine

اگر به دنبال یک فونت کلاسیک مانند گرجستان یا گراهام هستید Domine جایگزین مناسبی است. این فونت جنجالی را برای سرفصل های بزرگ استفاده می کنند که چشم نواز مناسبی دارد.

Franchise

Franchise یک فونت نمایش دوستانه و جسورانه است که به مخصوصا در فتوشاپ نیز بسیار عالی است.

Dosis

اگر شما در حال راه اندازی یک شرکت فناوری هستید، ممکن است زمان زیادی برای پیدا کردن فونتهای مناسب برای اهداف خود داشته باشید. بیشتر فونت های سایت فن آوری راه هایی برای پروژه های امروز روزمره هستند. این فونت قالب را می شکند و گوشه ها را گرد و خمیده می کند. این فونت یک جایگزین عالی برای فونت های فن آوری سنتی است. همچنین در پروژه های غیر مهندسی نیز این فونت به کار می رود.

Abel

این فونت یک ترکیب خوب بین فونت تکنولوژی و چهره مدرن است. Abel می تواند انتخاب خوبی برای سرفصل ها و متن پاراگراف باشد.

Odin Rounded

اودین یک فونت یکپارچه سازی با سیستم عامل های طرج نوروزی است که به طرز شگفت آوری در پروژه های فناوری کارایی دارد.

Lintel

ویژگی های نازک و قوی Strong Lintel، آن را به خوبی برای نوآوری های تکنولوژی و مد مناسب نموده است.

Hagin

Hagin را در پروژه یکپارچه سازی با موضوع خود امتحان کنید. این مدل می تواند سرفصل های جسورانه ای را ایجاد کند و قسمت های منحصر به فرد آن را جدا از بسیاری از فونت های کلاسیک دیگر نمایان کند.

Weston

این فونت با فونت cursive ترکیب شده و به یک فونت نازک و مدرن تبدیل می شود.

Roboto Slab

Robot Slab فونتی با میلیون ها کاربرد، برای هر دومدل، عنوان و پاراگراف است و حتی در نشریات خارج از خط نیز مورد استفاده قرار می گیرد

Aleo

Aleo یکی از فونتهای متنوعی است که من تا کنون با آن مواجه شده ام. این فونت در شش سبک است که همه آن ها در کالیج در دسترس است، بنابراین طراحان به راحتی می توانند فونت مناسب پروژه شان را پیدا کنند.

Lora

اگر بخواهید شروع به کارتان را جدی بگیرید، لورا را امتحان کنید. این فونت دارای یک قسمت کلاسیک است و حتی با اندازه های بسیار کوچک نیز قابل اجرا می باشد.

Lato

لاتو برای به کار بردن در عنوان های دوست داشتنی و پیچیده است. این فونت شبیه فونت های Aleo و Lora است و با آن ها به خوبی ست می شود.

Calendas Plus

Calendas یادآور فونت های کلاسیک مانند Garamond و گرجستان است، اما دارای یک ویژگی منحصر به فرد خود است.

Farrerons Serif Light

فوررنس سریف نور یک فونت جالب است برای بلوک های متن که آن را به عنوان یک فونت قابل اعتماد و قابل خواندن شناسایی کرده ایم. در نظر بگیرید که از این فونت در پروژه های خودتان امتحان کنید.

تعداد بازدید: 1139
2.3/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification