ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
3 مرحله برای راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیک

تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی می تواند به عنوان یک کار دلهره آور به نظر برسد، اما واقعا این طور نیست. این بخش ضروری برای ساختن کسب و کار شما در واقع می تواند به سادگی و در یک روز انجام شود.

  شاید طراحی یک وبسایت فروشگاه اینترنتی کارآمد و عالی در یک روز ممکن نباشد، اما زمانی که مراحل درست را در جهت درست انجام دهید، این قضیه امکان پذیر می شود.

یک طرح مناسب برای سایت انتخاب کنید

در حالی که برخی از شرکت ها تصمیم به سرمایه گذاری با مبلغ بسیار کمی برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی می گیرند، باید به این توجه داشته باشند که طراحی بسیار آسان و ارزان تر با استفاده از Shopify و یا یک سرویس مشابه انجام میگیرد که در این صورت به شما یک طرح آماده را اجاره می دهد. به یاد داشته باشید که شما باید یک طرح را انتخاب کنید که به خوبی با محصول شما مرتبط باشد و مشتریان را به خرید تشویق کند. به طور کلی بهتر است یک تم را با یک طراحی ساده و معمول و با قابلیت نمایش کامل در تلفن همراه انتخاب کنید تا مشتریان خود را به خرید تشویق کنید و یک تجربه عالی از دیدن سایتتان را به آن ها هدیه دهید.

محتوای سایت را به صورت مفید پر کنید                                                                       

هنگامی که طراحی سایت شما تکمیل شد، حال قدم بعدی این است که فروشگاه خود را با محتوای خوب پر کنید. البته این فقط به معنای پر کردن متن برای صفحات هر محصول نیست، به معنای این است که برای سایت خود محتوای مفید و مناسب پیدا کنید. با این حال بسیاری از شرکت های طراحی سایت تجارت الکترونیک در عرض چند دقیقه به شما در پیاده سازی سایت و محتوا کمک می کنند. اما اگر طبق شرایط و مقررات پیش بروید و از متون مربوط به سایت استفاده کنید می تواند به شما در زنده ماندن سایتتان کمک بالایی کنید.

محصولات را اضافه کنید و برای ارسال آن ها آماده باشید

یک سایت تجارت الکترونیکی کارآمد عالی است، اما بدون وجود محصولات و روش ارسال آنها، فروشگاه شما بسیار خوب عمل نخواهد کرد. خوشبختانه، برنامه های حمل و نقلی مانند Oberlo وجود دارد تا فروشگاه شما را با محصولات پر کرده و آنها را راحت تر از قبل به مشتریان تحویل دهند.

نصب این برنامه در روز اول تضمین می کند که شما برای گرفتن سفارش از مشتریان خود آماده هستید. این قسمت  نهایی ترین مرحله ایجاد یک فروشگاه الکترونیکی کاملا کاربردی است.

تعداد بازدید: 780
2.5/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification