ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
4 راه برای تبدیل وبلاگ یا وب سایت به درآمد

این روزها همه مشاغل یک وبلاگ یا وب سایت دارند، بنابراین برای ایستادگی از جمع و تبدیل خوانندگان به پیشرو، به تلاش  و طراحی وبسایت خوب نیاز است. شما می توانید محتوای قانع کننده ای را ایجاد کنید که باعث ترافیک وب سایت شما شود، اما اگر وبلاگ شما برای تبدیل بهینه نشده باشد، آن بازدیدکنندگان اساساً بی فایده هستند.

همه بازدیدهای وب سایت و بازدید از صفحات وبلاگ در جهان به معنای زیلچ است مگر اینکه آنها به سرب تبدیل شوند و در نهایت درآمد کسب و کار شما باشند. گذشته از محتوا که توجه خواننده شما را به خود جلب می کند، باید روی ارائه یک رابط کاربری ساده  UI و تجربه کاربر دلپذیر  UX تمرکز کنید. در اینجا چند نکته ساده برای کمک به بهینه سازی وبلاگ و تبدیل آن به ماشین تولید سرب وجود دارد.

  1. طرح خود را برای جلب توجه کاربر طراحی کنید.

یک طرح ساده زیبا که به بازدید کننده این امکان را می دهد که به سرعت مطالب را بخواند یا از آن رد بشوند، ضروری است. استفاده صحیح از عناوین و پاراگرافهای کوتاه باعث هضم آسانتر محتوا می شود. همچنین، برای کاهش اسکی، انتظارات را در ابتدا تنظیم کنید.

در اینجا ، مشاهده خواهید کرد که هر پست در ابتدای هر مقاله زمان خواندن تقریبی دارد. دیدن 5 دقیقه خواندن به خواننده این امکان را می دهد تا متوجه شود که چقدر زمان برای خواندن کامل مطالب لازم خواهد داشت. شما می خواهید آنها محتوای کامل مطالب را بخوانند، زیرا اگر درست انجام شود، یک فراخوان برای تبدیل ایجاد خواهد شد. اگر محتوای شما کم رنگ شده باشد، فرصت تبدیل کمتری خواهید داشت.

گذشته از محتوای واقعی مطالب، شما می خواهید مطمئن شوید که تابع جستجو کاملاً قابل مشاهده است  و همچنین دسته بندی های وبلاگ  اگر خواننده از آنچه که فقط خوانده است لذت می برد، اطمینان حاصل کند که آنها می توانند به سرعت بیشتر موارد شما را کشف کنند. محتوا و پست های مرتبط را در پایین نشان دهید تا بتوانید محتوای جدید را اضافه نمایید. اگر وبلاگ شما مبتنی بر WordPress است، افزونه های رایگان زیادی برای انتخاب وجود دارد.

  1. مخاطبان را به مشارکت تشویق کنید.

همه پست ها ویروسی نمی شوند. احتمال وقوع این اتفاق برای اکثر آنها کم است. اما، فرصتی مناسب برای تشدید مطالب با مخاطبان شما وجود دارد و باعث می شود آنها در رسانه های اجتماعی آن ها را به اشتراک بگذارند، که این قضیه ممکن است مخاطبان مورد نظر شما را شامل شود.

در زمان طراحی وب سایت اطمینان حاصل کنید که گزینه های اشتراک اجتماعی را در سایت قرار داده اید که برای یافتن و فعال کردن اظهارنظر در وبلاگ، ساده باشد. اما همچنین سعی کنید راه هایی را برای درگیری با آمار سختگیرانه و یا اظهارات در کل محتوای خود درج کنید.

یک ابزار ساده و مؤثر (همچنین رایگان) افزونه کلیک به صدای جیر جیر است که به شما امکان می دهد قسمت هایی از متن خود را به راحتی در توییتر قابل اصلاح کنید. این گزینه مورد علاقه من است و در عرض چند ثانیه قابل تنظیم است. هنگامی که شما آماری، اخبار یا اطلاعاتی دارید که به اندازه کافی جلب توجه می کند، آن را با یک کلیک قابل لمس کنید. هدف این است که افراد را از طریق فید خود پیمایش کنند تا آن را ببینند، جلوی پیمایش و کلیک بر روی محتوای خود را بگیرند.

شما باید کاربران را به مشارکت تشویق کنید، حتی اگر صنعت شما مهیج ترین نیست. به عنوان مثال یک موسسه حقوقی بگیرید. کسی که مطالب را در وبلاگ قانونی می خواند، از نظر شخصی کاملاً در حال خواندن یک پست وبلاگ در وب سایت مکمل می باشند که از طرف بازدید کننده برای خرید پودر پروتئینی فشار می آورد، که این موضوع از نظر ذهنی کاملاً متفاوت است.

کسی که مطالب حقوقی را می خواند بیش تر باید به دنبال راه حلی برای مسئله ای باشد که نیاز به توجه فوری دارد. بنابراین اگر که می خواهید دیده شوید باید آن نیاز فوری را برآورده کنید.

  1. به طور مداوم قالبهای محتوای آزمایشی و مکانهای مورد نظر را انتخاب کنید.

وبلاگ هایی که به پست های کاملاً مبتنی بر متن متصل هستند، به سرعت کمرنگ می شوند. این ایده خوبی است برای تست چندین قالب محتوا، مانند فیلم و اینفوگرافیک استفاده کنید. من طرفدار عظیمی از اینفوگرافیک ها هستم، زیرا آنها باعث می شوند تا بازدید سایت ها بالا برود.

شما حتی می توانید یک اینفوگرافیک را به سطح بعدی برسانید، فراتر از یک تصویر ثابت، مانند این مثال که هنگام نوشتن این مقاله با آن روبرو شدم. می شود گفت که نه تنها انیمیشن است بلکه در کل مطالب متنوعی نیز ارائه می شود. پنج فرم انتخابی وجود دارد که در اینفوگرافیک و یک گزینه چت زنده ساخته شده است.

شما نمی خواهید بدانید مخاطبان شما چه نوع محتوا را ترجیح می دهند یا چه نوع پیشنهادهایی را انتخاب می کنند که باعث استقبال آن ها بشود. مگر اینکه چندین مورد را به صورت آزمایشی تقسیم کنید. به آزمایش و تجزیه و تحلیل داده های خود ادامه دهید و مرتباً برای بهبود نرخ تبدیل خود تغییراتی را انجام می دهید. هرگز فرض نکنید، همیشه آزمایش کنید.

  1. در طراحی سایت خود از Google Map برای بهبود عملکرد و تجربه کاربر استفاده کنید.

با توجه به اینکه اکثر ترافیک وبلاگ شما از دستگاه های تلفن همراه ناشی می شود، پس می توان گفت که اولین نکته مهم در طراحی سایت، سرعت است و باید بر آن تمرکز داشت. گوگل، map را در اکتبر سال 2015 با یک هدف ساده و برای افزایش سرعت صفحات وب دسترسی از طریق دستگاه های تلفن همراه را معرفی کرد.

تعداد بازدید: 953
نویسنده: هانیه سهرابی
3.3/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification