ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
5 ترفند که وب سایت برای فروش بیشتر و درآمد بالا نیاز دارد

هر وب سایت یک ابزار تجاری ضروری محسوب می شود و هر کسب و کاری از سایت خودش به صورت متفاوتی استفاده می کند. بعضی از آن ها جهت درآمد زایی فوری از سایت خود برای تجارت الکترونیک استفاده می کنند، در حالی که دیگران ممکن است از آن برای تولید منابع، افزایش تماس تلفنی یا افزایش بازدید از مکان فیزیکی خود استفاده کنند. در هر صورت یک هدف وجود دارد که هر شرکت و کسب کاری میخواهد با وب سایت خود به آن برسد و رشد کند.

راه های مختلفی برای افزایش منافع، فروش و درآمد شما بدون سرمایه گذاری برای  طراحی مجدد سایت و بازسازی آن وجود دارد.

  1. انجام یک حسابرسی تبدیل

حقیقت این است که بسیاری از شرکت های طراحی وب عالی هستند اما خیلی از آن ها در افزایش بازدید و بازدهی سایت متخصص نیستند. داشتن یک حسابرس قابل برای شرکت های طراحی وب عالی است. 

قبل از شروع تبلیغات و بازاریابی، می توانید مشکلات را شناسایی کنید و تغییراتی را برای اصلاح آنها انجام دهید با این کار هزینه های تبلیغاتی هدر رفته کاهش می یابد و به شما یک پایگاه قوی تر برای شروع می دهد.

  1. استفاده از ردیابی تماس

اگر از تلفن های مختلف برای تماس های تلفنی سایت استفاده می کنید، یک ایده بسیار عالی است که هر صفحه را به یکی ازشماره ها اختصاص بدهید. با این کار شما می توانید بفهمید که اکثر تماس های تلفنی برای کدام صفحه منبع اطلاعاتی است و از آنجا که شماره تماس اختصاص داده شما به طور مستقیم به شماره تلفن اصلی شما هدایت می شود، اختلالی در نحوه پاسخگویی تلفن شما وجود نخواهد داشت.

  1. شناسایی جایی که بازدیدکنندگان کلیک کردن                           

هنگامی که شما می دانید بازدید کنندگان وب سایت شما کجا هستند، می توانید به آن ها پیشنهاد بدید که چه قسمت را کلیک کنند در حقیقت آن ها را از مناطق مرده سایت به مناطقی دیگری هدایت کنید.

ابزارهای نقشه مانند crazyegg، نه تنها به شما نشان می دهد که کجا کلیک می شود، بلکه قسمتی که منبع ترافیک را هم نشان می دهد ارجاع آنها را تولید می کند. این ابزار همچنین به شما نشان می دهد که بازدید کنندگان شما در چه صفحاتی از سایت هستند.

شما نمتوانید به راحتی یک پیشنهاد چندگانه را در وب سایت خود بگذارید زیرا وقتی بازدیدکنندگان کلیک می کنند به ترافیک سایت تبدیل می شود.

  1. تجزیه و تحلیل داده های Google Analytics                                                                              

شما می توانید تعداد مطالب خود را افزایش دهید و از رسانه های توزیع مانند Outbrain و Taboola برای جذب بازدید بیشتر در وبلاگ خود استفاده کنید.

هنگامی که به طور کامل داده های Google Analytics را شناختید، میتوانید از آن کمک بگیرید تا منابع ترافیکی ناخوشایند را از بین ببرید و برای بازاریابی بیشتر تلاش کنید زیرا این کار بیشترین درصد بازدهی سایت را شامل می شود.

  1. فعال کردن چت آنلاین 

بسیاری از صاحبان کسب و کار تصور می کنند که چت آنلاین فقط برای وب سایت هایی است که مشغول به تجارت الکترونیک هستند. مطمئنا چت آنلاین برای تجارت الکترونیک بسیار مهم است زیرا پاسخ دادن به سوالات خریداران می تواند به فروش بیشتر کمک کند و اپراتورهای چت آنلاین می توانند مصرف کنندگان را به سمت خرید سوق دهند. هر وب سایتی می تواند از این ابزار ساده استفاده کند.

تعداد بازدید: 1226
3.0/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification