ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
5 نکته برای بهبود نرخ تبدیل سایت

آیا می خواهید در طراحی سایت کاری کنید که وب سایت خود را به ROI مجهز کنید؟ بهینه سازی نرخ تبدیل را امتحان کنید، زیرا بعدا به عنوان CRO شناخته می شود. نرخ تبدیل،  درصد بازدید کنندگان وب سایت است که باید برای آن تلاش کنید. اگر این نرخ را بهبود ببخشید، درآمد خود را نیز بهبود می بخشید.

اما بهینه سازی نرخ تبدیل به زمان نیاز دارد زیرا تمامی آژانس ها، صنایع و مشاغل باید برای CRO وقت بگذارند.

آیا می توانید بدون صرف مقدار زیادی از وقت ، قدرت CRO را در وب سایت خود بالا ببرید؟

پاسخ بله است. بر اساس صدها مورد، هزاران تست A / B و سالها تجربه، من لیست A از تکنیک های بهینه سازی تبدیل را تهیه کرده ام. اگر قدرت هسته ای CRO را می خواهید اما زمان لازم را ندارید، در این قسمت کارهایی است که شما باید انجام دهید.

از قدرتمند ترین نرم افزار تست موجود استفاده کنید

از هزینه کردن مبلغی حدود صد دلار برای برخی از نرم افزارهای با کیفیت نترسید. پولی که خرج می کنید بر میگردد.

نوع نرم افزاری که نیاز دارید نرم افزار تست A / B است. در حالت ایده آل، می خواهید بدون نیاز به تماس با IT و بدون نیاز به شرکت در کنفرانس های اجلاس کاربر قدرت، کاری را انجام دهید که بتوانید آن را عملی کنید.

در اینجا برخی از بهترین گزینه های نرم افزار تست اسپلیت ذکر شده است:

Optimizely (بهینه)

Visual Website Optimizer (بهینه ساز وب سایت ویژوال)

Unbounce (گشودن)

Kissmetrics (افشا: من بنیانگذار این شرکت هستم)

Google Experiments (آزمایشهای Google)

برای از راه نرم افزار های فوق، مانند Google Experiments، رایگان هستند در حالی که برخی دیگر می توانند سالانه چند هزار دلار هزینه داشته باشند.

آزمون بدون خطا A / B

بیشترین سود حاصل از افزایش نرخ تبدیل با آزمایش اسپلیت حاصل می شود. تست تقسیم یا آزمایش A / B فرایند استفاده از دو نسخه از وب سایت یا صفحه خاصی از آن است. نسخه A را به یک مجموعه از بازدید کنندگان و نسخه B به مجموعه دیگری از بازدید کنندگان می دهید. سپس، شما این دو را مقایسه می کنید، تا ببینید کدام نسخه بیشترین نرخ تبدیل را به شما داده است.

تست تقسیم مطمئن ترین روش برای یافتن نسخه بهتر افزایش تبدیل است. پس از نصب نرم افزار تست، شروع به انجام یک سری آزمایش در صفحات خود کنید. از آنجایی که یک آزمون با کیفیت برای اجرا، مدتی زیادی طول می کشد، شما مدام باید چیزی را آزمایش کنید.

در اینجا چندین آزمایش ارزشمند برای شروع وجود دارد:

متن عنوان

فراخوانی به متن اقدام

تعداد فیلدها به یک شکل

قرار دادن فراخوان عمل

اندازه تصویر

اندازه یا سبک قلم

طرح رنگ

مقدار محتوا در صفحه

فرم خود را کوتاه کنید

کاربران وب سایت با پر کردن فرم های طولانی کلافه می شوند. فرم های خود را تا حد امکان کوتاه کنید.

اگر هدف شما دریافت آدرس ایمیل است، پس از آن نام خانوادگی، نام، شماره تلفن و اسم شرکت را درخواست نکنید. این جزئیات برای دستیابی به آدرس ایمیل بی ارتباط است.

روی هدف متمرکز شوید و از هر زمینه ای که از آن هدف فاصله گرفته است خلاص شوید.

Call To Action  وب سایت را برجسته کنید

در بیشتر آزمایش ها، دریافتم که هرچه CTA برجسته تر باشد، نرخ تبدیل بهتر می شود.

بسیاری از شرکتهایی که با آنها کار کردم دکمه های عملی و CTA خود را کمی بزرگتر کرده اند و نرخ تبدیل آنها به 10 تا 25 درصد می رسد که این نکته قابل توجه است.

طبق قانون فیت، هر چه دکمه CTA شما بزرگتر و برجسته تر باشد، کلیک بر روی آن آسان تر و قابل رویت تر خواهد بود.

تیتر های وب سایت را واضح تر کنید

بیش از 80 درصد بازدید کنندگان سایت، تیتر ها را می خوانند. عنوان، همان متن بزرگ با قلم مخصوصی است که به طور معمول در بالای صفحه وب قرار دارد.

اگر می خواهید توجه بازدیدکنندگان بیشتری را به عنوان های وبسایتتان جلب کنید، توصیه می کنم این کار را به سه روش بهبود دهید:

آن را بزرگتر کنید. تیتر بزرگتر نگاه های بیشتری را به خود جلب می کند.

متن آن را کوتاه تر کنید. اگر تیتر شما از 20 کلمه بیشتر است، شروع به از دست دادن برخی از بازدید کنندگان خواهید کرد. زیرا یک عنوان تأثیر بسزایی در بازدید دارد.

درک آن را آسان کنید. یک عنوان، جایی برای معما و زیرک نشان دادن نیست. زبان عنوان باید صاف، ساده و سر راست باشد. حتی باید آن را برای یک کودک چهار ساله نیز به اندازه کافی روشن کنید تا آن را درک کند.

تعداد بازدید: 833
3.8/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification