ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
7 راه برای بهینه سازی وب سایت وردپرس

وردپرس یک پلت فرم عالی برای شرکت های تازه تاسیس است که برای راه اندازی بهتر و پیشرفت کسب و کار کوچک خود، وب سایت طراحی می کنند. این سرویس مدیریت محتوا (CMS) توسط میلیون ها صاحب کسب و کار که در هر گوشه ای از جهان زندگی می کنند استفاده می شود. بیش از 400 میلیون وب سایت در سراسر جهان به وسیله وردپرس طراحی شده است که بیش از 100 میلیون نفر از آن ها در ایالات متحده می باشند. سایت های وردپرس در سرتاسر جهان هر 17 ثانیه پست ها را منتشر می کند. بیشتر از یک میلیون وب سایت مرتبط با کسب و کار در جهان توسط وردپرس طراحی شده. این حقایق به وضوح نشان می دهد که وردپرس به عنوان یک سرویس مدیریت محتوا ی با اهمیت  برای راه اندازی کسب و کارهای محسوب می شود.

ویژگی هایی نظیر ساده سازی، ادغام رسانه های اجتماعی و دارا بودن تعداد زیادی از تم های مختلف دلایل مهمی  برای انتخاب وردپرس در شروع و کسب و کارهای کوچک می باشند. با این حال ما به تعدادی از ویژگی هایی که باعث می شود شما برای طراحی وب سایت کسب و کار خود از ورد پرس استفاده کنید، اشاره می کنیم:

  کیفیت تم ها         

هزاران تم رایگان و حق بیمه برای کسانی که برای راه اندازی کسب و کار خود قصد ایجاد یک وب سایت با وردپرس دارند را شامل است. با این حال، شما باید در انتخاب تم هایی که در دسترس هستند دقت کنید. تم باید انعطاف پذیر باشد که شما بتوانید بدون هیچ مشکلی در آن تغییرات ایجاد کنید

  هاستینگ

یکی دیگر از عوامل مهم در ایجاد یک وب سایت Hosting می باشد. شما باید به یک سرویس میزبانی وردپرس نیاز دارید که به شما کمک کند وب سایت خود را همیشه و در طی مدت زمان طولانی نگه دارید و آن را اجرا کنید. اما باید گفته شود که Hosting باید به طور منظم به روز رسانی شوند.

  انتخاب عاقلانه پلاگین ها

نصب بعضی از افزونه های وب سایت وردپرس باعث کاهش کارایی شما خواهد شد. فقط پلاگین هایی را که فعال می باشد و از آن استفاده  می کنید اضافه کنید و بقیه را حذف کنید.

  پیکربندی وب سایت 

پس از نصب آخرین ورژن ورد پرس باید آن را پیکر بندی کنید. به عنوان مثال، شما باید در مورد چگونگی تعدیل نظرات، پیوندهای تنظیم شده و بهترین شیوه های موجود فکر کرده و طبقه بندی کنید. این کار به راحتی در تنظیمات وردپرس انجام می شود و باید در مرحله اول نصب انجام پذیرد.

  رابط موبایل

بسیاری از بازدیدکنندگان از طریق دستگاه های تلفن همراه خود به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند، بنابراین وب سایت مبتنی بر وردپرس نیاز به یک رابط تلفن همراه پاسخگو دارد که بتواند کاربران را جذب کرده و تجربه خوبی از بازدیدشان نصبت به سایت را فراهم کند.

  امنیت 

وردپرس دارای ویژگی های امنیتی مناسبی است، اما برای داشتن امکانات امنیتی پیش رفته تر باید از پلاگین ها و دیگر روش ها برای جلوگیری از تهدیدات بالقوه استفاده شود.

  بهینه سازی موتور جستجو

به بهینه سازی موتور جستجو (seo) توجه کنید تا وب سایت شما نزد گوگل و سایر موتورهای جستجو اهمیت پیدا کرده و جستجوی آن افزایش پیدا کند و این کار با استفاده از بهترین شیوه های seo همراه با پلاگین های وردپرس مانند Yoast  انجام می پذیرد. علاوه بر بهینه سازی موتورهای جستجو، از جستجوگرهای جدید (بهینه سازی موتورهای اجتماعی) نیز استفاده کنید. حضور فعال در شبکه های اجتماعی که مشتریان بیشتر وقت خود را  در آن ها صرف می کنند باعث می شود که افراد نام تجاری شماره دیده و به سرعت به آن اعتماد کنند.

 

تعداد بازدید: 1156
4.0/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification