طراحی سایت ساناتک
0
7 مرحله برای شروع یک تجارت آنلاین کوچک

لیست اثبات شده ای از مراحل که می توانید دنبال کنید تا موفقیت خود را هنگام شروع یک تجارت آنلاین کوچک و طراحی سایت تضمین کنید. من دیده ام که هزاران نفر با انجام موارد زیر تجارت های آنلاین موفقی را شروع و توسعه می دهند:

  1. شغلی را شروع کنید و طراحی سایت آن را شروع کنید که یک نیاز را برآورده کند.
  2. نسخه ای را طراحی کنید که فروش داشته باشد.
  3. ساخت و طراحی وب سایت با کاربرد آسان.
  4. از موتورهای جستجوگر برای هدایت ترافیک به سایت خود استفاده کنید.
  5. شهرتتان را به نسبت تخصص خود ایجاد کنید.
  6. با مشتریان و مشترکین خود از طریق ایمیل در ارتباط باشد واز قدرت بازاریابی ایمیل برای تبدیل بازدید کنندگان به خریداران استفاده کنید
  7. درآمد خود را از طریق خرید و فروش افزایش دهید.

از افراد تازه وارد گرفته تا کارآفرینان آنلاین با تجربه، می تواند از این فرآیند در یادگیری نحوه شروع یک تجارت آنلاین بهره مند شود.

مرحله 1: شغلی را شروع کنید و طراحی سایت آن را شروع کنید که یک نیاز را برآورده کند.

 

اکثر افرادی که تازه شروع به کار کرده اند، اشتباه می کنند که ابتدا به دنبال محصول و بعد به دنبال بازار باشند.

برای افزایش شانس موفقیت خود، از یک بازار شروع کنید. این ترفند به معنی یافتن گروهی از افراد است که در جستجوی راه حل یک مشکل هستند اما نتایج زیادی پیدا نمی کنند. اینترنت این نوع تحقیقات بازار را آسان می کند:

  • برای دیدن چه سؤالاتی از مردم و چه مشکلی برای حل آنها بازدید کنید، به انجمن های آنلاین مراجعه کنید.
  • برای یافتن کلمات کلیدی که تعداد زیادی از افراد در حال جستجوی آن هستند، تحقیق کنید اما با سایر سایت ها رقابت ندارید.
  • با مراجعه به سایت های خود و رعایت آنچه که در حال انجام هستند برای پر کردن تقاضا، رقبای احتمالی خود را بررسی کنید. سپس می توانید از آنچه آموخته اید استفاده کنید و محصولی را برای بازاری که از قبل وجود دارد ایجاد کنید.

مرحله 2: نسخه ای را طراحی کنید که فروش داشته باشد.

 

یک فرمول اثبات شده فروش وجود دارد که بازدید کنندگان را از طریق فروش از لحظه رسیدن تا لحظه خرید هدایت می کند:

  • با یک تیتر قانع کننده علاقه بازدید کنندگان را برانگیزید.
  • مشکلی که محصول شما آن را حل می کند شرح دهید.
  • اعتبار خود را به عنوان حل کننده این مشکل تعیین کنید.
  • توصیفاتی را از افرادی که از محصول شما را استفاده کرده اند اضافه کنید.
  • در مورد محصول و چگونگی فایده آن برای کاربر صحبت کنید.
  • به آن ها پیشنهاد بدهید.
  • یک ضمانت قوی ایجاد کنید.
  • فوریت ایجاد کنید.
  • درخواست فروش کنید.

در طول نسخه خود باید به این نکته توجه کنید که چگونه محصول یا خدمات شما به طور منحصر به فردی قادر به حل مشکلات افراد یا بهبود زندگی آنها است. مانند یک مشتری فکر کنید و ببینید "چه مشکلی دارند؟"

مرحله 3: ساخت و طراحی وب سایت با کاربردی آسان.

هنگامی که بازار و محصول خود را به دست آوردید و روند فروش خود را پیدا کردید، اکنون برای طراحی وبسایت برای مشاغل کوچک آماده هستید. به یاد داشته باشید که آن را ساده طراحی کنید. کمتر از پنج ثانیه زمان دارید که توجه کسی را به آن جلب کنید. در غیر این صورت، آنها از سایت رفته اند و دیگر هرگز دیده نمی شوند. چند نکته مهم که باید آن را در نظر داشته باشید:

  • یک یا دو قلم ساده را روی یک پس زمینه سفید انتخاب کنید.
  • ناوبری خود را روشن و ساده و در هر صفحه یکسان کنید.
  • فقط در صورت برخی موارد، از صدا یا فیلم استفاده کنید.
  • راهی را انتخاب کنید تا بتوانید آدرس های ایمیل را جمع کنید.
  • خرید را برای مشتری آسان کنید
  • وب سایت شما نمای فروشگاه آنلاین شما است، بنابراین آن را مشتری پسند کنید.

مرحله 4: از موتورهای جستجوگر برای هدایت خریداران هدفمند به سایت خود استفاده کنید.

 

تبلیغات پرداخت با هر کلیک، ساده ترین راه برای جذب مشتریان به سایتتان است. این دو مزیت انتظار ترافیک ارگانیک را برای شما می آورد. اول، تبلیغات PPC بلافاصله در صفحات جستجو نمایش داده می شود و دوم، تبلیغات PPC به شما امکان می دهد کلمات کلیدی مختلف و همچنین عناوین، قیمت ها و رویکردهای فروش را آزمایش کنید. نه تنها ترافیک فوری برقرار می شود بلکه می تواند از تبلیغات PPC نیز برای کشف بهترین کلمات کلیدی برای بالاترین تبدیل استفاده کنید. سپس می توانید کلمات کلیدی را در کل سایت کپی و آن را توزیع کنید که به شما در رتبه بندی نتایج جستجو کمک می کند.

 

مرحله 5: شهرتتان را به نسبت تخصص خود ایجاد کنید.

 

مردم برای یافتن اطلاعات از اینترنت استفاده می کنند. این اطلاعات را به صورت رایگان در سایت های دیگر ارائه دهید. که با این کار شاهد ترافیک بیشتر و رتبه بندی موتورهای جستجو بهتر خواهید بود. راز این است که همیشه پیوندی به سایت خود با هر یک از اطلاعات متناسب داشته باشید.

  • محتوای تخصصی و رایگان را به کاربران هدیه کنید. مقالات، فیلم ها یا مطالب دیگری را ایجاد کنید که برای افراد مفید باشد و آن محتوا را از طریق فهرست های مقاله آنلاین یا سایت های رسانه های اجتماعی توزیع کنید.
  • پیوندهای "اشتراک گزاری" را در مورد محتوای ارزشمند در وب سایت خود قرار دهید.
  • در انجمن های صنعتی از سایت های شبکه های اجتماعی که هدف شما را بازار قرار می دهد، استفاده کنید.
  • یک پیوند از سایت خود در هر سایتی که مطالبتان را در آن ارسال می کنید، اشتراک دهید. موتورهای جستجو پیوندهای سایتهای مربوطه را دوست دارند و در رتبه بندی به شما پاداش می دهند.

مرحله 6: از قدرت بازاریابی ایمیل برای تبدیل بازدید کنندگان به خریداران استفاده کنید.

 

هنگامی که شما یک لیست انتخاب می کنید، یکی از با ارزش ترین دارایی های تجارت آنلاین خود را ایجاد می کنید و به مشتریان و مشترکان خود اجازه ارسال ایمیل بدهید. یعنی:

  • شما به آنها چیزی می دهید که درخواست کرده اند.
  • شما در حال توسعه روابط طول عمر با آنها هستید.
  • پاسخ 100 درصد قابل اندازه گیری است.
  • بازاریابی ایمیل ارزان تر و موثرتر از چاپ، تلویزیون یا رادیو است زیرا بسیار هدفمند است.

هیچ ابزار بهتری از ایمیل برای پیگیری این موارد وجود ندارد.

مرحله 7: درآمد خود را از طریق خرید و فروش افزایش دهید

 

یکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی توسعه ارزش زندگی هر مشتری است. حداقل 36 درصد افرادی که یک بار از شما خریداری کرده اند در صورت پیگیری از آنها دوباره از شما خرید می کنند. انجام اولین فروش بسیار دشوار است. بنابراین برای فروش مجدد به آنها از خرید و فروش مجدد استفاده کنید:

  • محصولاتی را ارائه دهید که خرید اصلی آنها را تکمیل می کند.
  • کوپن های وفاداری الکترونیکی را که می توانند در سفر بعدی خود بازخرید کنند، ارسال کنید.
  • محصولات مرتبط را در صفحه "با تشکر از شما" بعد از خرید پیشنهاد دهید.
  • با وفاداری خود به مشتریان، پاداش دهید و آنها وفادار تر می شوند.

اینترنت آنقدر سریع تغییر می کند که یک سال آنلاین در دنیای واقعی برابر با پنج سال است. اما اصول چگونگی شروع و رشد یک کسب و کار آنلاین موفق به هیچ وجه تغییر نکرده است. اگر تازه کار خود را بصورت آنلاین شروع کرده اید، باید پیگیر آن باشید. اگر مدتی آنلاین بوده اید، یک بررسی سریع انجام دهید و ببینید آیا گامی وجود دارد که از آن غفلت کرده اید یا در مرحله اول هرگز به انجام آن فکر نکرده اید. پس شما نمی توانید با اصول اولیه اشتباه کنید.

 

تعداد بازدید: 13
نویسنده: هانیه سهرابی
مطالب دیگر وبلاگ
آیا باید یک یا دو وب سایت برای تجارت خود ایجاد کنمچرا به طراحی وب سایت احتیاج داریمچگونگی تست وبسایت به روش اسپلیت Split Test27 راه برای افزایش ترافیک به وب سایت شما5 تاکتیک بهینه سازی و SEO وب سایت
verification