ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0

وب سایت شما به عنوان یک فروشگاه اینترنتی دیجیتال برای کسب و کار شما عمل می کند. اگر وبسایت شما جذابیت، سرعت بالا و یا نسخه تلفن همراه نداشته باشد، مشتریان خود را از دست می دهد و بازدید کننده آن کم می شود. بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک به وب سایت خود اعتماد می کنند تا در مدت زمانی کم نتیجه آن را بگیرند و مشتریان خود را در مورد آنچه که در کسب و کارشان ارائه می دهند آشنا سازند.

در ابتدا زمانی که صاحبان کسب و کار کوچک به فکر داشتن یک وبسایت افتادند تصور می کردند که نمی توانند موقعیتی که صاحبان کسب و کار های بزرگ دارند را داشته باشند. اما این فکر به دلایل زیر درست نیست:

آشنایی با وردپرس

وردپرس یک پلت فرم رایگان است که پایه ی وب سایت شما را می سازد و به دلیل توانایی ایجاد و سازماندهی تمام صفحات سایت شما و آپلود آن، می شود به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا به آن اشاره کرد.

شما قادر به استفاده از وب سایت خود به عنوان یک وبلاگ خواهید بود

شما می توانید از وب سایت خود به عنوان یک وبلاگ استفاده کنید و سایت خود را تغییر دهید تا وردپرس بتواند مشکل آن را سریع حل کند. کار با این نرم افزار فوق العاده آسان است. همچنین این پلت فرم برای وبلاگ نویسی شرکت های کوچک بسیار مناسب است.

به سادگی یک صفحه در سایت خود را به وبلاگ اختصاص دهید. سپس می توانید در آن صفحه پست بگذارید. یک وبلاگ ساده ترین و موثرترین راه برای اضافه کردن محتوای جدید به سایت و جذب مشتریان شرکت شما است.

وردپرس برای امنیت بیشتر به طور مداوم بروز می شود

بروز رسانی های فوری به این معنی است که می توانید اطمینان داشته باشید امنیت وب سایت شما همیشه بروز می باشد و با بهترین و جدیدترین سیاست ها هماهنگ شده است. در حالی که سیستم های مدیریت محتوای دیگر ممکن است شما را مجبور به بررسی دستی برای بروز رسانی کنند اما وردپرس کار را برای شما راحت کرده است و سایت شما را به طور خودکار بروز رسانی خواهد کرد.

وردپرس کارش را برای بهبود سیستم خود و ایجاد امنیت بیشتر برای کاربران و بازدید کنندگان ادامه خواهد داد.

وردپرس متن باز است

"منبع باز " به سادگی نشان می دهد که توسعه دهندگان این نرم افزار روز به روز در حال ارتقاء و افزودن ویژگی های جدید به آن هستند. این سیستم به طور مداوم بهبود می یابد و بهتر می شود، این بروز رسانی و ویژگی های جدید برای شما هزینه ای نخواهد داشت. شما می توانید از تمام مزایای حاصل از این بروز رسانی و پیشرفت ها را بدون پرداخت هزینه استفاده کنید.

وردپرس کار سئو را انجام می دهد.                                                   

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، به گوگل و یاهو کمک می کند که سایت بازدید بیشتری داشته باشد و در گوگل بیشتر سرچ شود. تسلط به سئو می تواند سرمایه گذاری مهمی برای سایت محسوب شود. وردپرس راه هایی به صاحبان شرکت ها ارائه می دهد تا سایت خود را با ساده ترین راه ممکن بهینه سازی کنند. اگر پلاگین رایگان Yoast seo را بررسی کنید، گام به گام به شما نشان می دهد که چگونه مطالب خود را رتبه بندی کنید.و در پیشرفت سئو موفق باشید

قدمت وردپرس

این  CMS آشنا بیش از ده سال است که رایج می باشد. وردپرس از هر سیستم مدیریت محتوای دیگری کامل تر است زیرا در طول این سالها، مهندسین آن پیشرفت کرده و سیستم را به یک سیستم مدیریت محتوا بی نظیر تبدیل کردند.

کد گذاری وردپرس برای همه توسعه دهنده ها وب استاندارد است

بسیاری از صاحبان شرکت های کوچک برای طراحی سایت خود از طراحان سایت کمک گرفته و آن ها نیز یک وب سایت پیچیده ای طراحی می کنند که هیچ کس دیگر قادر به تغییر آن نخواهد بود که این کار درست نیست.

یکی از دلایل این که WordPress خیلی بزرگ می باشد این است که بسیار محبوب شده و اکثرا آن را انتخاب می کنند، دلیل دیگر این است که هر توسعه دهنده وبی می داند چگونه آن را کد گذاری کند و اگر زمانی مشکلی پیش بیاد که شما تصمیم بگیرید وب سایت را دوباره طراحی کنید آن وقت هر توسعه دهنده ای میتواند این کار را انجام دهد.

داشتن یک وب سایت با وردپرس، باعث می شود شما جزو شرکت های خوب قرار بگیرید

 برخی از بزرگترین شرکت ها در جهان از وردپرس استفاده می کنند تا سایت های قدرتمندی داشته باشند.

وردپرس برای کسب و کارهای کوچک نیز بسیار عالی است زیرا همه آن چیزهایی که شما به آن نیاز دارید را دارد تا یک وبسایت کاملا کاربردی را به شما تحویل دهد.

 

تعداد بازدید: 837
3.3/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification