ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
ساختن وب سایت_قسمت چهارم

خلاصه فرایند طراحی وب سایت- ادامه

6. وب سایت خود را بسازید


با اتمام مراحل پیشین، اکنون این آمادگی را دارید که وب سایت خود را بسازید. بنابراین آنچه نیاز دارید این است:
1. ساختاری را که در مراحل 1 تا 5 تهیه کرده بودید به منظور طراحی وب سایت خود مورد استفاده قرار دهید.
2. صفحه های مختلف وب سایت خود را به یکدیگر مرتبط (لینک) کنید.
حالا زمان آن است که با اندکی تمرین یک وب سایت کوچک برای خودتان بسازید. اگر چیزی به فکرتان نمی رسد، وب سایتی برای یکی از فیلم های مورد علاقه خود بسازید که هر صفحه آن مربوط به یکی از شخصیت های اصلی فیلم است و یا اگر اهل کار هنری هستید یک فروشگاه اینترنتی بسازید تا کار های دست خود را در آن به فروش رسانید.
به یاد داشته باشید که تنها راه استاد شدن در انجام کاری، انجام دادن آن است.


7. یک نام دامنه انتخاب کنید


زمانی که وب سایت شما ساخته و پرداخته شد، نیاز دارید تا آن را بر روی بستر اینترنت قرار دهید، و این به معنای این است که به یک نام دامنه اینترنتی نیاز دارید.
تمامی وب سایت ها نیاز به ثبت نام دامنه دارند، و انتخاب شما در این زمینه می تواند بر تعداد افرادی که قادرند وب سایت شما را پیدا کنند تاثیر گذارد. بنابراین در انتخاب خود دقت کنید. در اینجا به نکاتی درباره انتخاب نام دامنه اشاره می کنیم:


1. نام دامنه هایی که آثاری از هدف طراحی وبسایت در آنها وجود دارد خوراک موتور های جستجو هستند و به افراد نیز کمک می کنند تا آنها را پیدا کنند. به عنوان مثال اگر یک طراحی سایت فروشگاهی برای ابزار فروشی داشتید، نام دامنه ای مانند "discountHardware.com" بسیار خوب است، زیرا مستقیما همه چیز را درباره وب سایت توضیح می دهد (یعنی مشخص است که این وب سایت برای فروش ابزار آلات است). در عوض اگر نام این وب سایت را "bigsteel.com" می گذاشتید، می توانیم ادعا کنیم که پیام روشنی از هدف این سایت به مخاطبین آن نمی دهیم. حتی اگر نام فروشگاه در عالم واقع "Big Steel Hardware" باشد، من نام دامنه "discounthardware.com" را ترجیح می دهم.
2. موتور های جستجو مانند  گوگل چند عامل در وب سایت شما را بررسی می کنند تا مشخص کنند سایت شما در چه موضوعی فعالیت می کند. یکی از این عوامل کلیدی، نام دامنه سایت شماست. گوگل به دنبال کلمات کلیدی موجود در نام دامنه سایت شما می گردد تا با کمک "Google bot" (نرم افزار جستجو و تجسس اتوماتیک گوگل) وب سایت شما را در طبقه بندی مربوطه قرار دهد.
یک سوال رایج که اغلب پرسیده می شود این است که آیا لازم است حتما نام شرکت به نام دامنه انتخاب شود یا در آن حضور داشته باشد؟ جواب منفی است.
سوال بعد!!!

 

تعداد بازدید: 3530
نویسنده: رحیم عسگری
2.8/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification